ایران پلاست گردهمایی موفق فعالان صنعت پلیمر را رقم زد

ایران پلاست گردهمایی موفق فعالان صنعت پلیمر را رقم زد
(سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲) ۱۴:۱۲

نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان پلیمر و پلاستیک استان تهران، گفت: نمایشگاه ایران پلاست رویدادی مهم برای فعالان صنعت پلیمر ایران است و در این 3 روز برپایی این نمایشگاه، با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان روبرو شدیم.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، «علی حدادی» نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان پلیمر و پلاستیک استان تهران به عنوان تشکلی که در سال اول آغاز فعالیت خود قرار داشته و نخستین تجربه حضور خود را در ایران پلاست تجربه می کند، گفت: هدف ما از این حضور معرفی انجمن به تولیدکنندگان پلیمر و پلاستیک استان تهران به تولیدکنندگان این صنعت است. ما در این دو روز برپایی نمایشگاه، با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان روبرو شدیم.

وی در همین زمینه ادامه داد: هیئت مدیره انجمن در نمایشگاه دیدارهایی با مجموعه های پتروشیمی حاضر در این رویداد داشته است. ما در نمایشگاه ارتباطات خوبی با سازمان ها و ارگان های مختلف برقرار کرده و جلسه های سودمندی برگزار کردیم که امیدوارم به سود صنعت پلیمر و پلاستیک باشد.

حدادی درباره خدمات انجمن به تولیدکنندگان پلیمر و پلاستیک استان تهران توضیح داد: دلیل شکل گیری انجمن رفع مشکلات تولیدکنندگان صنعت پلیمر بود و از آغاز تاسیس انجمن تا کنون توانستیم بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان این صنعت اعم از تامین مواد اولیه و یا کیفیت آنها، مشکلات بیمه و دارایی، مشکل وام و موارد دیگری را تا اندازه توان مرتفع کنیم.

نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان پلیمر و پلاستیک استان تهران، گفت: برنامه هیئت مدیره انجمن در روز اول نمایشگاه بازدید از غرفه های دیگر بود. همچنین در روز دوم میزبان برخی از تولیدکنندگان در غرفه انجمن بودیم. برخی از مراجعه کنندگان نیز مایل به عضویت در انجمن بودند.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

تعداد بازدید : ۱,۵۳۰