جایگاه ممتاز ایران پلاست در میان نمایشگاه های تخصصی صنعت پتروشیمی

جایگاه ممتاز ایران پلاست در میان نمایشگاه های تخصصی صنعت پتروشیمی
(سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲) ۱۳:۵۲

مدیر کارخانه شرکت امیران پلاست گفت: نمایشگاه ایران پلاست در میان نمایشگاه های تخصصی صنعت پتروشیمی منطقه دارای جایگاهی ویژه و ممتاز است.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست «فرهاد کارخانه» مدیر کارخانه شرکت امیران پلاست که 6 دوره تجربه حضور در ایران پلاست را دارند، گفت: با توجه به تجربه ادوار گذشته حضور در این رویداد، بازخوردهای مناسبی داشته است. شرکت در نمایشگاه به صورت کلی منجر به توسعه بازاهای خارجی و داخلی شده است.

وی در همین زمینه با اشاره به تجربه شرکت در نمایشگاه سال 1398 ایران پلاست، اظهار کرد: در آن سال ما موفق به یافتن مشتریان خارجی از کشورهای عراق و ترکیه شدیم که در نهایت توانستیم محصولات خود را به این کشورها صادر کنیم.

شرکت امیران پلاست در حوزه خدمات تزریق پلاستیک فعالیت داشته و بیش از 150 دستگاه تزریق پلاستیک از تناژ 60 تا یک هزار و 200 تن را به بازار عرضه کرده است. فعالیت این شرکت اکنون بیشتر خدمات محور است.

کارخانه برای بهبود هر چه بیشتر بازدیدکنندگان ایران پلاست پیشنهاد داد که در روزهای برگزاری حتما روزهای تعطیل به ویژه روزهای پنجشنبه و جمعه گنجانده شود. به گفته وی بازدیدکنندگان نمایشگاه ایران پلاست دوره هفدهم از روز دوم افزایش خوبی داشت.

مدیر کارخانه شرکت امیران پلاست درباره وضعیت صعنت پلاستیک کشور گفت: با توجه به ارتباطاتی که با تولیدکنندگان صنعت پلاستیک داریم، سال گذشته وضعیت این صنعت خوب بود. به طور کلی نمی توان آینده را پیش بینی کرد اما امیدواریم که تولید روزهای خوبی را پیش روی داشته باشد.

این فعال حوزه صنعت پلیمر، نمایشگاه ایران پلاست را جزو 3 نمایشگاه معتبر منطقه عنوان کرد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

تعداد بازدید : ۱,۵۴۵