ایران پلاست رویدادی مهم برای فعالان صنعت پلیمر است

ایران پلاست رویدادی مهم برای فعالان صنعت پلیمر است
(دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲) ۱۵:۲۸

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست یک رویداد بسیار مطرح در منطقه خاورمیانه برای فعالان صنعت پلیمر است .

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست «محمد صباغی» مدیر عامل شرکت اطلس ماشین با 32 سال سابقه صنعتی در حوزه ماشین سازی صنعت پلیمر، ضمن قدردانی از تلاش مجریان برگزاری نمایشگاه ایران پلاست گفت: نمایشگاه ایران پلاست دارای مزایای بسیار زیادی بوده و بدون تردید یک رویداد جذاب برای فعالان صنعت است،

مدیر عامل شرکت اطلس ماشین که در همه دوره های ایران پلاست حضور داشته است، درباره بازخورد حضور در این رویداد، گفت: با وجود همه مشکلات، نمی توان منکر آثار مثبت این رویداد مهم صنعت پلیمر شد. شرکت در نمایشگاه موجب رشد فروش در بازارهای داخلی و همچنین ارتباط با مشتریان خارجی به ویژه 2 کشور عراق و افغانستان شده است.

شرکت اطلس ماشین تولیدکننده و واردکننده ماشین آلات صنعت پلاستیک و پلیمر است که در سال 1370 در شهر مشهد کار خود را آغاز و از سال 1388 با افتتاح شعبه آن در تهران، فعالیت خود را توسعه داد.

صباغی پیشهاد داد: اگر برنامه و جانمایی غرفه ها از چند ماه پیش تعیین شود فرصت برای تبلیغات و اطلاع رسانی بیشتری برای غرفه گذاران مهیا می شود. نمایشگاه ایران پلاست یک رویداد بسیار مطرح در دنیا و همچنین خاورمیانه است و ما انتظار داریم تا هر دوره بهتر از قبل برگزار شود.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
تعداد بازدید : ۱,۳۷۵