افزایش تقاضای خرید از ماشین سازان در نمایشگاه ایران پلاست

افزایش تقاضای خرید از ماشین سازان در نمایشگاه ایران پلاست
(دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲) ۱۵:۱۶

مسئول فروش شرکت میلان کالا پلاست با اظهار رضایت از میزان بازدیدکنندگان در روز اول نمایشگاه، از پیشنهاد خرید متقاضیان در روز نخست رویداد ایران پلاست خبر داد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست «محمدجواد لشکری» کارشناس فروش شرکت میلان کالا پلاست که دوره های متوالی به عنوان غرفه گذار در نمایشگاه ایران پلاست حضور دارند، شرکت در این رویداد را دارای بازخوردهای مثبت برای ماشین سازان ارزیابی کرد.

به گفته وی عرضه محصولات در این رویداد بیشتر به توسعه بازار در داخل کشور و تا اندازه ای کشورهای حاشیه خلیج فارس منجر شده است.

لشکری درباره میزان استقبال از روز اول نمایشگاه، و همجنین دومین روز از این رویداد گفت: ما از میزان حضور بازدیدکنندگان در روز اول نمایشگاه رضایت داریم، پیشنهادهایی برای خرید هم از سوی متقاضیان مطرح شد.

این کارشناس فروش وضعیت بازار ماشین سازان را منوط به وضعیت بازار کار دانست و گفت: در مجموع رونق ماشین سازی به وضعیت اقتصاد کلان کشور وابسته است، در برخی موارد بازار دارای رونق است و گاهی هم در رکود به سر می برد.

لشکری آینده صنعت ماشین سازان پلیمری را رو به پیشرفت دانست.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

تعداد بازدید : ۱,۳۰۴