صادرات ماشین آلات تزریق پلاستیک به عراق از سوی سازندگان ایرانی

صادرات ماشین آلات تزریق پلاستیک به عراق از سوی سازندگان ایرانی
(دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲) ۱۵:۰۳

مدیر عامل شرکت ماشین سازی مصطفی کلاته می گوید: شرکت ما در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست افزون بر اافزایش فروش به مشتریان داخلی منجر به صادرات محصولات به بازار عراق شده است.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، «مصطفی کلاته» مدیر عامل شرکت ماشین سازی مصطفی کلاته که دومین دوره حضورخود را در نمایشگاه ایران پلاست تجربه می کند، با مثبت ارزیابی کردن شرکت در این رویداد آن را منجر به توسعه بازارهای داخلی و خارجی عنوان کرد.

کلاته گفت: ما در دوره پیش نتابج خوبی از شرکت در ایران پلاست گرفتیم و این مشوقی بود که بار دیگر محصولات خود را در این رویداد عرضه کنیم. ما سازنده ماشین آلات تزریق پلاستیک هستیم که بنا به سفارش مشتری، محصول مورد نظر را می سازیم. همچنین در کنار تولید، خدمات پس از فروش نیز ارائه می دهیم.

وی با بیان این که نمایشگاه به صورت قطعی منجر به توسعه بازارهای داخلی شرکت شده است، گفت: در دوره پیش به مشتریان ما اضافه شد، علاوه بر آن با متقاضیان عراقی ارتباط گرفتیم و توانستیم محصولات خود را به این کشور صادر کنیم.

کلاته پیشنهاد افزایش میزان تبلیغات و همچنین مدت زمان نمایشگاه را داد و گفت: اگر تبلیغات زیاد شود منجر به رونق و بازدید هر چه بیشتر از این رویداد می شود. به غیر از این موارد، نمایشگاه به صورت جامعی در حال برگزاری است.

مدیر عامل شرکت ماشین سازی کلاته آینده صنعت ماشین سازان پلیمری را روشن توصیف کرد و تصریح کرد: هر چه رو به جلو می رویم شاهد توسعه بیشتر در این صنعت هستیم و تنوع در محصولات نیز افزایش می یابد. بنده از مسئولان برگزاری نمایشگاه سپاسگذاری می کنم.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

تعداد بازدید : ۱,۲۸۳