ایران پلاست نقش مثبتی در توسعه بازارهای داخلی و خارجی دارد

ایران پلاست نقش مثبتی در توسعه بازارهای داخلی و خارجی دارد
(دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲) ۱۱:۲۶

مدیر عامل شرکت پلاستیک کار که حضوری فعال در ادوار مختلف نمایشگاه ایران پلاست داشته است، گفت: همزمان با تامین نیازهای داخلی ، باید در مسیر صادرات محور کردن محصولات تولیدی از سوی صنایع پایین دستی پتروشیمی تلاش کرد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، «هوشنگ پارسا» مدیر عامل شرکت پلاستیک کار با بیان این که در همه دوره های نمایشگاه ایران پلاست به جز یک دوره حضور داشته اند، دلیل این مشارکت را تعصب به صنعت کشور عنوان کرد.

وی گفت: حضور در نمایشگاه یک فعالیت اقتصادی به شمار می رود، هر چند اقتصاد ما با برخی مشکلات روبرو است اما دلیلی برای عدم فعالیت و کناره گیری نیست. باید تلاش کنیم تا روابط تجاری خود را با دنیا را بهبود ببخشیم. ما برای این صنعت تلاش کرده ایم و بسیار علاقمندیم تا این رویداد در هر دوره قویتر از قبل عمل کند.

پارسا درباره پتانسیل نمایشگاه ایران پلاست برای توسعه بازارهای داخلی توضیح داد: نمایشگاه در این زمینه نقش خوبی دارد و موجب تامین نیازهای داخلی می شود اما در نهایت باید در جهت صادرات محور کردن محصولات تلاش کرد. باید با کاروان توسعه دنیا همراه شویم؛ چون اقتصاد دنیا به مثابه یک اکوسیستم عمل می کند.

مدیر عامل شرکت پلاستیک کار از رونمایی محصولات جدید این واحد تولیدی در نمایشگاه ایران پلاست خبر داد و گفت: ما در هر دوره از نمایشگاه محصولات جدیدی را به بازدیدکنندگان معرفی می کنیم در این دوره نیز کیسه های قیر با ظرفیت یک تن و 300 کیلوگرم عرضه شده است. همچنین کیسه های موز و دیگر نگاه دارنده ها را به مشتریان معرفی می کنیم.

پارسا با بیان این که محصولات شرکت پلاستیک کار به بیش از 20 کشور دنیا صادر می شود، گفت: مشتریان خارجی حق دارند محصولات و نحوه تجارت کشورهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند. همچنین همواره مشتریانی از کشورهای همسایه متقاضی محصولات هستند.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

تعداد بازدید : ۱,۰۳۳