ایران پلاست بزگترین رویداد صنعت پلیمر کشور است

ایران پلاست بزگترین  رویداد صنعت پلیمر کشور است
(یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲) ۱۵:۲۳

رییس اتحادیه سراسری تعاونی های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی با بیان که حضور در ایران پلاست سبب جهش در حوزه تولید و بازرگانی شرکت ها می شودگفت: در نمایشگاه امسال صنایع پایین دستی پتروشیمی حضوری فعال دارند.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، «حسین دور» رییس اتحادیه سراسری تعاونی های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی،از نمایشگاه ایران پلاست به عنوان مهمترین جشنواره صنعت پلاستیک و پلیمر یاد کرد که در هر دوره با یک رونق خاصی برگزار می شود.

وی درباره هفدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست گفت: آن چه که در این دوره اهمیت یافته است توجه به نقش انجمن ها و تشکل های صنایع پایین دستی پتروشیمی است.

دور درباره پتانسیل های بالقوه ایران پلاست که هنوز بالفعل نشده اند، اظهارکرد:: موضوع مهمی که در این زمینه وجود دارد بازارهای منطقه ای است باید نوع حضور مهمانان خارجی در ایران پلاست با هدف رشد صادرات هدفمند شود .

رئیس اتحادیه صنایع پایین دست پتروشیمی اظهار کرد: نمایشگاه ایران پلاست در مقایسه با رویدادهای مشابه مانند مشهد پلاست و اصفهان پلاست، بزرگترین نمایشگاه صنعت پلیمر ایران به شمار می رود. هر سال تولیدکنندگان، مصرف کنندگان و ماشین آلات گرد هم می آیند و جدیدترین محصولات و تکنولوژی های خود را عرضه می کنند که این موجب جهش در حوزه تولید و بازرگانی آنها می شود.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

تعداد بازدید : ۹۴۵