حمایت از ساخت داخل راهبرد ایران پلاست

حمایت از ساخت داخل راهبرد ایران پلاست
(یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲) ۱۴:۵۱

مدیر عامل شرکت کاجاران گفت: ماشین سازان داخلی در این دوره از نمایشگاه ایران پلاست، اهمیت بیشتری به عرضه و معرفی محصولات خود داده اند.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، «هروس ابراهیمی» مدیر عامل شرکت کاجاران گفت: کار بسیار خوب ستاد برگزاری نمایشگاه در یک سال اخیر، اهمیت دادن به تولید داخلی بود. بنده به عنوان یک ایرانی، ماشین سازی داخلی و فعال در حوزه صنعت، بر این باورم که این موضوع قوت قلب و بزرگترین تشویق برای تولیدکنندگان داخلی بود.

ابراهیمی نفس حضور در نمایشگاه ایران پلاست را بسیار با اهمیت دانست و گفت: علاوه بر این، مسئله مهم در نمایشگاه برای ما عرضه و معرفی محصولات جدید است. به طور عمومی ما در نمایشگاه فروش نداریم چون ماهیت این صنعت به گونه ای است که باید برای تولید یک محصول بررسی های کارشناسی زیادی انجام شود. در این رویداد کار مقایسه بین محصولات توسط مشتریان هم انجام می شود.

ابراهیمی در همین زمینه ادامه داد: شرکت های حاضر در این دوره نمایشگاه در مقایسه با نمایشگاه های دیگر، اهمیت بیشتری به نوع محصولات خود داده اند. اختصاص سالن مناسب به ماشین سازان موجب شده است تا تولیدکنندگان محصولات خود را به خوبی عرضه کنند.

شرکت کاجاران در این دوره از نمایشگاه ایران پلاست از یک محصول جدید رونمایی می کند.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


تعداد بازدید : ۸۷۰