مدیرسرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

ایران پلاست فرصتی برای همگرایی فعالان صنعت پتروشیمی است

ایران پلاست فرصتی برای همگرایی فعالان صنعت پتروشیمی است
(جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲) ۱۲:۳۵

مدیرسرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست سبب افزایش تعامل و همکاری میان بخش های مختلف صنعت پلیمر ایران می شود .

رضا نکوئی مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی ایران پلاست یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت پلیمر در خاورمیانه و بزرگترین رویداد صنایع تکمیلی و میان دستی پتروشیمی کشور است و در هفدهمین دوره خود مورد استقبال بی نظیرشرکت های داخلی و خارجی قرار گرفته است.

وی افزود: این نمایشگاه با توجه به گستردگی بازار پلیمر و رشد روزافزون آن در جهان محلی برای تبادل دانش و فناوری و همچنین دیدار سرمایه گذاران با فعالان این صنعت خواهد بود.

نکوئی با بیان این که تکمیل زنجیره ارزش و ارائه محصولات با ارزش افزوده بالاتر باید با برگزاری این نمایشگاه پیگیری شود، گفت: باید سرمایه گذاران بتوانند با توجه به بازدهی مطلوب در این صنعت ، ظرفیت های صادراتی در این صنعت پویا را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته برای رسیدن به ظرفیت تولید 19 میلیون تنی محصولات پلیمری در سال 1406 این هدف گذاری با حضو فعال اندیشمندان و صنعتگران این حوزه محقق خواهد شد.

مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی بیان کرد: در طول مدت برگزاری این نمایشگاه ، سرمایه گذاران خارجی از کشورهای مختلف به ویژه کشورهای همسایه که بازار این محصولات محسوب می شوند از نمایشگاه بازدید خواهند کرد .

نکویی خاطر نشان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده مدیران شرکت های فعال در صنعت پتروشیمی از کشورهای مختلف و همچنین سفیران و رایزن های اقتصادی ضمن بازدید از نمایشگاه ، گفتگوهایی نیز با شرکت های ایرانی خواهند داشت.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

تعداد بازدید : ۸۱۲