حضور 120 شرکت صنعت مستربچ و کامپاند درهفدهمین نمایشگاه ایران پلاست

حضور 120 شرکت صنعت مستربچ و کامپاند درهفدهمین نمایشگاه ایران پلاست
(چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲) ۱۶:۳۰

رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری ایران گفت: شرکت های عضو صنعت مستربچ و کامپاند درهفدهمین نمایشگاه ایران پلاست حضور فعال دارند.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، «سعید زکایی» رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری ایران از نمایشگاه ایران پلاست به عنوان یک رویداد قدیمی و با پتانسیل بالا در صنعت پلیمر یاد کرد.

وی ضمن بیان این که تامین کنندگان عالی و داری پتانسیل بالا در صنعت مستربچ و کامپاند در ایران حضور دارند، درباره نقش انجمن در جانمایی اعضای این تشکل در نمایشگاه ایران پلاست توضیح داد: این جانمایی با همکاری ما انجام شد و انجمن نقش جدی در اولولیت بندی و جانمایی اعضای انجمن داشت؛ البته این کار در قالب همکاری با برگزارکنندگان نمایشگاه صورت گرفت.

ذکایی درباره نقش تشکل ها در سیاست گذاری نمایشگاه ایران پلاست گفت: برای این که صنعت رونق یابد باید پیش از پیش بازیگران اصلی این حوزه در برگزاری نمایشگاه ایران پلاست نقش آفرینی کنند. تشکل ها و انجمن ها مهمترین بازیگران صنعت پلاستیک هستند و هر چه بیشتر در فرایند سیاست گذاری نمایشگاه نقش آفرینی کنند، می توان شاهد برگزاری تخصصی تر این رویداد و همچنین رونق بیشتر آن بود.


تعداد بازدید : ۸۶۷