ایران پلاست رویدادی بین المللی در مسیر توسعه متوازن صنعت پتروشیمی

ایران پلاست رویدادی بین المللی در مسیر توسعه متوازن صنعت پتروشیمی
(چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲) ۱۶:۲۵

رئیس انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی با بیان این که به صورت مستمر در نمایشگاه ایران پلاست حضور داشته ایم، گفت: ما در چنین رویدادی به دنبال تحقق اهداف و نیز توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی هستیم.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، «عباسعلی متوسلیان» رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، درباره هدف از برپایی غرفه این تشکل در نمایشگاه ایران پلاست توضیح داد: انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی به عنوان یکی از قدیمی ترین تشکل های این صنعت، یک مرجع تخصصی در حوزه مربوطه به شمار می رود.

وی ادامه داد: انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، همواره به صورت مستمر در نمایشگاه ایران پلاست حضور داشته و با توجه به اهدف از پیش تعیین شده، تلاش خود را برای تحقق این اهداف در نمایشگاه ایران پلاست به کار می بندد.

متوسلیان درباره اهمیت نقش ایران پلاست، گفت: زمانی که خبری از نمایشگاه های منطقه ای مانند عرب پلاست و ترکیه نبود، ایران پلاست به عنوان یک رویداد در منطقه نقش شاخصی داشت. اکنون نیز باید تلاش خود را بر حضور جنبه بین المللی آن بیشتر متمرکز کنیم.

رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی گفت: می توان با برقراری روابط دیپلماتیک و تجاری فعالتر با کشورهایی منطقه از جمله عربستان، به رونق بیشتر این رویداد یاری رساند.

متوسلیان درباره تعامل برگزارکنندگان ایران پلاست با تشکل ها، اظهار کرد: ، تعامل بسیار خوبی با انجمن ها وجود داشته است و تشکل ها دربرگزاری این رویداد نقش خود را ایفا کرده اند؛ موفقیت چنین رویداد بزرگی در گرو همین تعامل برگزارکنندگان و تشکل های تخصصی است.

تعداد بازدید : ۸۸۴