لزوم بازاریابی برای حضور فعال صنایع پایین دستی پتروشیمی در کشورهای همسایه

لزوم بازاریابی برای حضور فعال صنایع پایین دستی پتروشیمی در کشورهای همسایه
(چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲) ۱۶:۲۱

مدیر عامل شرکت مهندسی فرافن هوا گفت: نمایشگاه بین المللی ایران پلاست فرصتی مناسب برای مشتری یابی است و کشورهای همسایه در این رویداد حضور فعالی دارند و بیشترین صادرات ما نیز به کشورهایی مانند عراق، افغانستان، تاجیکستان و ارمنستان است

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، «علی نیکو» مدیر عامل شرکت مهندسی فرافن هوا که سابقه 5 دوره حضور در نمایشگاه ایران پلاست را دارد، گفت: ایران پلاست مکان مناسبی برای برندینگ و مارکتینگ و همچنین ارائه محصولات جدید است. در دوره های اخیر حضور ما بیشتر بر روی برندینگ متمرکز بوده است، اما رویکرد جدید شرکت این است تا در هر دوره حضور خود، یک محصول جدید هوای فشرده را معرفی کند.

وی درباه محصولات تولیدی این شرکت توضیح داد: تمام حرکت ها در صنعت با باد انجام می شود، یعنی تمام دستگاه هایی که حرکت می کنند، عامل محرکه آن باد است و در این زمینه از برق بسیار کم استفاده می شود، چون دارای مخاطرات خاص خود است. ما تولیدکننده دستگاه های کمپرسور هوای فشرده در تمام رنج ها هستیم، به عبارتی این دستگاه ها قلب هر واحد تولیدی به شمار می رود و بدون آنها در عمل خط تولید متوقف می شود.

مدیر عامل شرکت مهندسی فرافن هوا اظهار کرد: مشتری یابی در نمایشگاه ایران پلاست بهتر تحقق می یابد و در بحث مشتری های خارجی بیشتر از کشورهای همسایه در این رویداد حضور فعالی دارند و بیشترین صادرات ما نیز به کشورهایی مانند عراق، افغانستان، تاجیکستان و ارمنستان است.

به گفته وی مسئله فضای کم نمایشگاه و تخصیص متراژ پایین به غرفه ها شاید یک نکته قابل انتقاد باشد، اما از زاویه ای دیگر نشان دهنده اشتیاق شرکت های زیاد برای حضور در این رویداد است که جای خرسندی دارد.

نیکو با خوب توصیف کردن کلیت نمایشگاه ایران پلاست اظهار کرد: ما هر سال تمام تلاش خود را برای حضور در این رویداد انجام می دهیم و ایران پلاست نقطه قوت صنعت ما به شمار می رود.

تعداد بازدید : ۷۸۸