نمایشگاه ایران پلاست دروازه ای برای یافتن مشتریان جدید خارجی است

نمایشگاه ایران پلاست دروازه ای برای یافتن مشتریان جدید خارجی است
(سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲) ۱۱:۲۷

مدیر عامل شرکت نوآوران نیک پندار گفت: حضور در ایران پلاست و دیدار با مشتریان، می تواند برنامه ریزی های لازم را برای آینده بازار محقق کند و این نمایشگاه دروازه ای برای یافتن مشتریان جدید خارجی است.

به گزارش ستاد خبری ایران پلاست، «امیر ذاکری» مدیر عامل شرکت نوآوران نیک پندار که چهار بار تجربه حضور در نمایشگاه ایران پلاست را دارد، درباره اهداف شرکت در این رویداد و دستاوردهای حضور در دوره های قبل اظهارکرد: نمایشگاه ایران پلاست به اضافه نمایشگاه چاپ و بسته بندی به عنوان رویداد تخصصی حوزه فعالیت ما به شمار می رود که هر دوره در آنها شرکت داریم. ما نیز همچون سایر شرکت ها دارای اهداف عمومی مانند جذب مشتری جدید، دیدار با مشتریان پییشین و شنیدن نقطه نظرات آنها، هستیم. همچنین محصولات جدید خود را در این نمایشگاه معرفی می کنیم.

ذاکری در همین ارتباط ادامه داد: در نمایشگاه با توجه به درخواست های جدید مشتریان، برای آینده بازار برنامه ریزی های لازم صورت می گیرد و سمت و سوی بازار را تعیین می کنیم.

شرکت نوآوران نیک پندار در زمینه تولید انواع فیلم ها، شامل نایلون بسته بندی، شرینگ پک، استرج های پلی اتلین و در کل فیلم های پلاستیکی به صورت ساده و چاپ دار، فعالیت دارد.

مدیر عامل شرکت نوآوران نیک پندار درباره جذب مشتریان خارجی در نمایشگاه ایران پلاست، گفت: ما توانسته ایم در این نمایشگاه مشتریان خارجی جذب کنیم، این موضوع به ویژه در دوره های قبلی بسیار مطلوب بود و در کل نمایشگاه دروازه ای برای یافتن مشتریان جدید خارجی است.

ذاکر برای هر چه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه پیشنهاد داد که برای بخش صادرات با اتاق های بازرگانی کشورهای خارجی رایزنی صورت گیرد تا شرکت های عضو خود را برای حضور در این نمایشگاه ترغیب کنند.
تعداد بازدید : ۸۴۳