مشاور امور زنان و خانواده وزیر نفت تاکید کرد:

تلاشگران صنعت پتروشیمی در خط مقدم جهاد اقتصادی / تأکید بر مشارکت بانوان در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی

تلاشگران صنعت پتروشیمی در خط مقدم جهاد اقتصادی / تأکید بر مشارکت بانوان در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی
(یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۲:۵۳

مشاور امور زنان و خانواده وزیر نفت گفت: تسهیل امور و رفع برخی از موانع می تواند زمینه ساز حضور بیشتر زنان در توسعه صنعت پتروشیمی ایران شود.

زینب قیصری در گفتگو با خبرنگار نیپنا، اظهار کرد: بیش از ۱۷ هزار نفر از زنان در سطوح مختلف کارشناسی و مدیریتی صنعت نفت مشغول به‌کار هستند و زنان می توانند نقش موثرو راهبردی در توسعه صنعت پتروشیمی ایران داشته باشند و باید از ظرفیت های آنان به بهترین شکل در راه اعتلای این صنعت ارزش آفرین استفاده کرد.

وی افزود: زنان در صنعت پتروشیمی در بخش های مختلفی در حال فعالیت هستند و در حوزه های تخصصی عملکردی بسیار خوب را به ثبت رسانده اند، از جمله در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی شاهد موفقیت های ارزشمندی در بحث دانش فنی و کاتالیست ها از سوی بانوان پژوهشگر و متخصص بوده ایم.

قیصری تصریح کرد: تلاشگران صنعت پتروشیمی در خط مقدم جهاد اقتصادی قراردارند و در آینده نقش زنان برای توسعه متوازن این صنعت افزایش خواهد یافت.

وی با بیان این که با آموزش ، آگاهی سازی، ایجاد نشاط و حمایت از زنان می توان برنامه ریزی های انجام شده درصنعت پتروشیمی را محقق کرد گفت: باید شرایطی را فراهم کرد تا حضور زنان تحصیلکرده و متخصص در صنعت پتروشیمی تسهیل شود.

تعداد بازدید : ۱,۶۳۹