دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شرکت نفت و گاز سرو قرارداد همکاری امضا کردند

دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شرکت نفت و گاز سرو قرارداد همکاری امضا کردند
(شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۶:۳۶

آیین امضای قرارداد بین دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شرکت نفت و گاز سرو با حمایت بانک رفاه کارگران به‌منظور تأسیس مرکز نوآوری و فناوری سروینو برگزار شد.

به گزارش نیپنا، قرارداد تأسیس مرکز نوآوری و فناوری سروینو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر به‌منظور حمایت از شکل‌گیری زیست‌بوم استارت‌آپی امروز (شنبه، ۳۰ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه روز چهارم و پایانی نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در نشستی با حضور اسماعیل‌ لله‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه‌ کارگران، محمدجواد عامری، معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و امیرهومن کریمی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز سرو امضا شد.

اسماعیل‌ لله‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه‌ کارگران گفت: بانک رفاه‌ کارگران حامی صنعت است و می‌تواند در مهار تورم نقش داشته باشد و از رشد تولید در واحدهای تولیدی حمایت کند.

محمدجواد عامری، معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر جامع‌ترین دانشگاه فنی کشور و هدف آن رفع نیازهای کشور با احداث پژوهشکده و شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه صنعت است که تاکنون حدود ۲۰۰ شرکت دانش‌بنیان را تأسیس کرده است.

امیرهومن کریمی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز سرو نیز اظهار کرد: پیوندی که بین دانشگاه و صنعت و حضور مؤثر بانک در فضای علم و صنعت اتفاق افتاده، آینده درخشانی را در این زمینه رقم می‌زند و شرکت نفت و گاز سرو به دانش و سرمایه انسانی نیاز دارد و دانشگاه می‌تواند این نوآوری را در این شرکت ایجاد کند.

تعداد بازدید : ۱,۴۴۱