با حضورمدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی انجام شد:

رونمایی از ۲ کتاب صنعت پتروشیمی در حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست

رونمایی از ۲ کتاب صنعت پتروشیمی در حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست
(شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۵:۰۸

کتاب‌های «فضای سبز صنعت پتروشیمی» و «مجموعه الزامات و راهنماهای مدیریت شرایط اضطراری در صنایع پتروشیمی» امروز (شنبه، ۳۰ اردیبهشت‌ماه) در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از سوی مرتضی شاهمیرزایی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی رونمایی شد.

به گزارش نیپنا؛ داود عمادی، مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این آیین با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۲۸۸۵ هکتار فضای سبز در صنعت پتروشیمی ایجاد شده است، اظهار کرد: الزام سازمان محیط زیست برای ایجاد فضای سبز معادل ۱۰ درصد فضای صنعتی است اما در صنعت پتروشیمی هم‌اکنون ۵۳.۵ درصد معادل زمینی که در اختیار صنعت است، فضای سبز ایجاد شده است.

وی درباره کتاب‌ «فضای سبز صنعت پتروشیمی» گفت: در این کتاب جزئیات فضای سبز ایجاد شده به تفکیک هاب‌ها و شرکت‌های مختلف پتروشیمی و همچنین برنامه آینده در این زمینه آمده است.

مدیر بهداشت، ایمنی ، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال و بیش از ۶۰ میلیون دلار در پنج سال گذشته برای مسائل محیط زیستی صنعت پتروشیمی هزینه شده است.

عمادی در زمینه کتاب «مجموعه الزامات و راهنماهای مدیریت شرایط اضطراری در صنایع پتروشیمی» توضیح داد: مجموعه الزامات و راهنماهای ایمنی، آتش‌نشانی، بهداشت و محیط زیست صنعت پتروشیمی از گذشته موجود بود بنابراین این کتاب با هدف ارائه دستورعمل‌های مدیریت شرایط اضطراری در صنایع پتروشیمی تدوین شده است.

 

تعداد بازدید : ۱,۷۴۴