دیدار رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری با مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی

دیدار رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری با مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی
(شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۰۸:۴۶

علی آقا محمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن بازید از بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی دیدار کرد.

به گزارش نیپنا، در سومین روز از مهمترین رویداد نمایشگاهی صنعت نفت ایران،علی آقا محمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از غرفه شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش ، مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جریان این بازدید با تشریح آخرین وضعیت صنعت پتروشیمی ایران روند تولید و توسعه این صنعت ارزش آفرین را بیان کرد.

 علی آقا محمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری نیز به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرهای خود پرداخت و وضعیت صنعت و نیز برنامه های آتی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین، مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز با حضور در غرفه شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در خصوص پاره ای از سیاست ها و برنامه های این شرکت سرمایه گذار و توسعه گر با مهندس شاهمیرزایی گفتگو کرد.

به گزارش نیپنا، بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت‌ماه) کار خود را آغاز کرده است، فردا (۳۰ اردیبهشت‌ماه) به کار خود پایان می دهد.

تعداد بازدید : ۱,۷۹۷