الکساندر نواک در نمایشگاه صنعت نفت اعلام کرد:

آمادگی روسیه جهت گسترش همکاری‌های مشترک با ایران در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر

آمادگی روسیه جهت گسترش همکاری‌های مشترک با ایران در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر
(چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۵:۱۰

معاون نخست وزیر روسیه از اعلام آمادگی این کشور جهت گسترش همکاری‌های مشترک با ایران در زمینه‌های مختلف نفت، گاز، پتروشیمی، انرژی‌های تجدیدپذیر خبر داد.

به گزارش نیپنا، الکساندر نواک معاون نخست وزیر روسیه همراه با جواد اوجی وزیر نفت ایران، از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، نواک و اوجی ضمن بازدید از غرفه‌های شرکت‌های ایرانی و روسی مستقر در سالن 38 نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، درباره چشم انداز همکاری های دو کشور در بخش انرژی رایزنی و تبادل نظر کردند.

نواک گفت :روسیه علاقه‌مند به گسترش همکاری‌های مشترک با ایران در زمینه‌های مختلف نفت، گاز، پتروشیمی، انرژی‌های تجدیدپذیر است.

وی همچنین دستاوردهای ایران در صنعت نفت ، گاز  پالایش و پتروشیمی را ستود و ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه فرصتی برای تبادل تجربه و فن آوری بین دو کشور فراهم کند.

  بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، صبح امروز (چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه) در  محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و تا روز شنبه (۳۰ اردیبهشت‌ماه) ادامه خواهد داشت.
تعداد بازدید : ۱,۱۵۲