مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشمیمی تاکید کرد:

مدیریت راهبری کربن در صنعت پتروشیمی با هدف صیانت از محیط زیست

مدیریت راهبری کربن در صنعت پتروشیمی با هدف صیانت از محیط زیست
(چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۰۸:۰۳

مدیر بهداشت ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر عزم جدی و نقش NPC در مسیر تنظیم گری و سیاستگذاری در زمینه حفاظت از محیط زیست و مدیریت کربن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار نیپنا ، داود عمادی مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشمیمی در پنل مدیریت راهبری کربن در صنعت پتروشیمی گه همزمان با چهاردهمین همایش صنعت پتروشیمی ایران IPF برگزار شد اظهار کرد: صنعت پتروشیمی ایران از تمام ظرفیت های خود برای حفظ محیط زیست و کاهش آلایندگی ها استفاده می کند.

بر اساس این گزارش ، در این پنل تخصصی نتایج پروژه مدیریت استراتژیک کربن در صنعت پتروشیمی ارائه شد که این پروژه در مدیریت HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی تعریف و انجام شده است.

در این پنل که با ریاست ثریا همتی رئیس محیط زیست و حضور داود عمادی مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد، ابتدا ضرورت توجه به مساله تغییر اقلیم و چالش های پیش روی آتی صنعت پتروشیمی از این موضوع تببین شد.

در ادامه نمایندگان پژوهشگاه صنعت نفت به عنوان مجری پروژه، ضمن ارایه نتایج مطالعات، مراکز بین المللی تامین کننده مالی، تجهیزاتی و فنی جهت اجرای پروژه های محیط زیستی کاهش انتشار کربن را تشریح کردند.

 

تعداد بازدید : ۱,۶۶۵