اعلام آمادگی یک شرکت برزیلی برای تاسیس نمایندگی رسمی در ایران

اعلام آمادگی یک شرکت برزیلی برای تاسیس نمایندگی رسمی در ایران
(سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۸:۵۱

رئیس هیات مدیره یک شرکت شیمیایی برزیل از اعلام آمادگی این شرکت برای تاسیس رسمی دفتر نمایندگی در ایران خبر داد و گفت: این دفتر به منظور فراهم کردن تسهیلات به شرکت های ایرانی و برزیلی در حوزه های سرمایه گذاری و کشاورزی فعالیت خواهد کرد.

به گزارش نیپنا، ماگنو موریرا ( Magno Moreira) رئیس هیات مدیره شرکت شیمیایی PGG برزیل، عصر امروز (دوازدهم اردیبهشت‌ماه) در نشست تخصصی « پتروشیمی؛ بازاریابی و کاربردهای پایین دستی» در همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران، با بیان اینکه در سفرم به ایران با شرکت های بزرگی در ایران آشنا شده و صحبت کردم و همچنین از مناطق آزاد نیز دیدن کردم، گفت: ما یک شرکت بین المللی هستیم که با کشورهای مختلف ارتباط داریم و علاقمند هستیم که دفتر نمایندگی خود را در خاورمیانه را درکشور ایران تاسیس کنیم.

وی با بیان این که شرکت PGG علاوه بر برزیل زیرمجموعه هایی نیز در اروگوئه دارد، گفت: ما علاقمند هستیم که شرکت های ایرانی نیز حضور فعالی در بازار برزیل داشته باشند و همکاری مشترکی بین ما و ایرانی ها شکل بگیرد.

موریرا با بیان اینکه PGG ده سال پیش فعالیت خود را با همکاری با شرکت سامسونگ شروع کرده و با شرکت های کره ای همکاری نزدیکی برای حضور در بازار برزیل داشته است، ادامه داد: با توجه به این که صنعت کشاورزی در برزیل رو به گسترش بوده، ما علاقمند به واردات کود اوره به برزیل هستیم.

رئیس هیات مدیره شرکت شیمیایی PGG برزیل، اوره را طلای سفید در قرن حاضر عنوان کرد و گفت: 97 درصد نیاز برزیل به کود اوره از طریق واردات تامین می شود، در سال 2022 واردات اوره برزیل به هشت میلیون تن رسید.

وی افزود: ما این آمادگی را داریم تا با شرکت های ایرانی برای واردات اوره و همکاری دوجانبه مذاکره کرده و همکاری مان را توسعه دهیم.

تعداد بازدید : ۱,۱۲۵