در حاشیه چهاردهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران

شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی 2 قرارداد و تفاهم نامه امضا کرد

شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی 2 قرارداد و تفاهم نامه امضا کرد
(دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۲۳:۲۲

با حضور وزیر نفت و در جریان برگزاری همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران دو قرارداد و تفاهم نامه همکاری میان شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با شرکت های پتروشیمی مارون و مروارید امضاء شد.

به گزارش نیپنا؛ همزمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران، قرارداد اعطای حق استفاده از دانش فنی(لیسانس)، تهیه بسته طراحی فرآیندی واحد تولید پلی‌اتیلن سبک خطی/ سنگین به ظرفیت سالانه ۳۱۰ هزار تن میان شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و شرکت پتروشیمی مارون با حضور وزیر نفت، امضا شد.

همچنین تفاهم نامه همکاری برای استفاده از دانش فنی تولید پلی اتیلن ترفتالات با پتروشیمی مروارید نیز به امضای شرکت ملی صنایع پتروشیمی و این مجتمع پتروشیمی رسید.

چهاردهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF) در هشت محور «خوراک، محصولات و زنجیره تأمین»، «راه‌حل‌ها و فناوری‌های پیشرفته بهینه‌سازی»، «یکپارچه‌سازی و هماهنگی میان واحدهای پتروشیمی و پالایشگاه»، «روند تولید و بازار»، «بازار متانول و کاربردهای آن»، «بحران جهانی انرژی و آینده صنعت پتروشیمی»، «فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تأمین مالی» و «بهینه‌سازی انرژی و تولید بدون آلایندگی» در روزهای ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت‌ماه با حضور صاحب‌نظران و فناوران بیش از ۱۵ کشور در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.


تعداد بازدید : ۹۲۸