دیدار نوروزی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با مدیران عامل هلدینگ ها و شرکت ها ،اعضای هیئت مدیره ، مدیران ارشد و کارکنان صنعت ارزش آفرین پتروشیمی

دیدار نوروزی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با مدیران عامل هلدینگ ها و شرکت ها ،اعضای هیئت مدیره ، مدیران ارشد و کارکنان صنعت ارزش آفرین پتروشیمی
(سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲) ۱۷:۱۵

آیین دیدار نوروزی مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با مدیران عامل هلدینگ ها و شرکت ها ،اعضای هیئت مدیره ، مدیران ارشد و کارکنان صنعت ارزش آفرین پتروشیمی امروز سه‌شنبه،( ۸ فروردین‌ماه) در ساختمان این شرکت برگزار شد.

به گزارش نیپنا؛ این آیین با حضور اعضای هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی مدیران عامل هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی، مدیران ارشد  و همچنین کارکنان برگزار شد.

براساس این گزارش، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی در آستانه سال جدید اعلام کرده بود: تولید محصولات پتروشیمی ایران به مرز تولید ۹۲ میلیون تن در سال رسیده است و این امر موجب افتخار است زیرا این رقم تولید با وجود تحریم‌های شدید بین المللی میسر شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه هفتم توسعه ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی بیش از دو برابر خواهد شد. این در حالی است که در ابتدای انقلاب ما در حوزه‌های مختلف مانند کاتالیست‌ها و دانش فنی و تعمیر و نگهداری تأسیسات وابسته بودیم و حال با اطمینان خاطر اعلام می‌کنیم که در این زمینه‌ها هیچ وابستگی‌ نداریم.

شاهمیرزایی گفت: در دولت سیزدهم تلاش ما این بود که در زمینه تولید کاتالیست‌ها هم به خودکفایی کامل برسیم و شخص وزیر محترم نفت کاملا در جریان این تغییرات و پیشرفت‌ها بوده و هست و تا پایان دولت و تلاش‌های کارشناسان در این عرصه‌ها و زمینه تولید کاتالیست هم به خودکفایی کامل خواهیم رسید.

وی تصریح کرد: هر چقدر شدت تحریم‌ها بیشتر شود ما تلاش بیشتری خواهیم کرد تا به خودکفایی بیشتر برسیم.

تعداد بازدید : ۲,۹۱۲