معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

ضرورت توجه به تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی با اتخاذ تدابیر نوین

ضرورت توجه به تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی با اتخاذ تدابیر نوین
(یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱) ۱۴:۰۷

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: پرهیز از خام فروشی راهبرد نظام است و صنعت پتروشیمی به عنوان صنعتی پیشرو نقشی مهم در تکمیل زنجیره ارزش را دارا است.

به گزارش خبرنگار نیپنا، مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز یکشنبه(21 اسفند ماه) در جلسه شورای مدیران این شرکت با بیان اینکه صنعت پتروشیمی ایران در مسیر رشد و توسعه قرار دارد اظهارکرد: باید از تمام ظرفیت های موجود در کشور برای تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی استفاده شود.

وی افزود: برنامه ریزی برای ایجاد ارزش افزوده بیشتر در صنعت پتروشیمی آغاز شده است و همه باید در تحقق این هدف بزرگ مشارکت فعال داشته باشند و در مسیر تولید محصولات نهایی در این صنعت ارزش آفرین با بهره گیری از کارگروه های اندیشه ورز و اجرایی تمام توان خود را بکار گیرند.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از مدیریت طرح های این شرکت درخواست کرد تا با نظارت و رصد مستمر روند ساخت طرح ها به ویژه طرح های نیمه تمام راهکارهای اجرایی برای پیشرفت طرح ها را مورد توجه قرار دهند.

شاهمیرزایی ادامه داد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان شرکتی توسعه ای آماده هرگونه همکاری و حمایت از طرح های پتروشیمی است و برای توسعه این صنعت همگرایی و همکاری هلدینگ های پتروشیمی می تواند روند توسعه را شتاب بخشد.

وی همچنین به برگزاری همایش بین المللی IPF اشاره کرد و گفت: این رویداد بزرگ که اردیبهشت ماه سال 1402 برگزار می شود فرصتی مناسب برای تبادل دانش و تجربه میان فعالان صنعت پتروشیمی است.




تعداد بازدید : ۱,۶۷۹