استاندار بوشهر:

افتتاح میلیاردها دلار طرح‌های صنعت نفت در بوشهر نشانه شکست جنگ اقتصادی دشمن است

افتتاح میلیاردها دلار طرح‌های صنعت نفت در بوشهر نشانه شکست جنگ اقتصادی دشمن است
(پنج شنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱) ۱۲:۳۸

استاندار بوشهر گفت: افتتاح میلیاردها دلار طرح نفت، گاز و پتروشیمی در بوشهر نشان دهنده شکست جنگ اقتصادی دشمن است.

به گزارش نیپنا، احمد محمدی‌زاده امروز (پنجشنبه، ۱۱ اسفندماه) در آیین بهره‌برداری از پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی و چند طرح پتروشیمی با حضور رئیس‌جمهوری اظهار کرد: افتخار دارم که امروز به نمایندگی از علمای بوشهر و مردم این استان در حضور رئیس‌جمهوری و اعضای هیئت دولت و همچنین وزیر نفت قرار دارم.

وی خطاب به رئیس‌جمهوری افزود: از اینکه بعد از کمتر از ۱۷ ماه مجددا استان بوشهر را برای سفر استانی انتخاب کردید بسیار سپاسگزارم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: افتتاح میلیاردها دلار طرح نفت، گاز و پتروشیمی در بوشهر نشان دهنده شکست جنگ اقتصادی دشمن است.

محمدی‌زاده اظهار کرد: خوشبختانه در دوره جدید همکاری‌های خوب و سازنده‌ای میان استانداری بوشهر و وزارت نفت برقرار شده است که نمونه آن بکارگیری حداقل ۵۰ درصد نیروی انسانی بومی برای مشاغل نفت و گاز است که از وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تشکر و قدردانی می‌کنم.

بر اساس این گزارش ، رئیس‌جمهوری صبح امروز در سومین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی با استقبال غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه بوشهر و احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر از طریق فرودگاه خلیج فارس عسلویه به‌منظور سفری دو روزه و برای بهره‌برداری از پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی و چند طرح توسعه‌ای صنعت نفت وارد استان بوشهر شد.

افتتاح آب شیرین‌کن شماره ۲ بوشهر، دیدار با مردم این شهر و مردم شهرستان خور موج، دیدار با علمای شیعه و اهل سنت استان بوشهر، نشست تخصصی با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی استان بوشهر و شرکت در نشست توسعه و سرمایه‌گذاری استان بخشی از برنامه‌های سفر دو روزه رئیسی به استان بوشهر است.

تعداد بازدید : ۱,۷۸۶