افزایش تاثیرگذاری راهبردی شستان در صنعت پتروشیمی

مخازن 9 گانه شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه بزودی به بهره برداری می رسد

مخازن 9 گانه شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه بزودی به بهره برداری می رسد
(یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱) ۱۶:۳۳

مدیرعامل شستان با اعلام افتتاح پروژه مخازن ۹ گانه فاز دوم شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه بر توسعه سرمایه‌گذاری این شرکت در صنعت پتروشیمی تاکید کرد.

به گزارش نیپنا، افشار بازیار؛ مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان از افتتاح پروژه مخازن ۹ گانه فاز دوم شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه همزمان با سفر استانی رئیس جمهور به استان بوشهر خبر داد.

بازیار با اشاره به در اختیار داشتن عمده فعالیت‌های زنجیره کسب و کار و زنجیره ارزش پتروشیمی شامل مهندسی و نظارت بر ساخت، تولید محصولات، انبارش و ذخیره سازی تولید، بارگیری و صادرات و انجام بازرگانی محصولات پتروشیمی در گروه شستان افزود: در تمام زمینه های اعلام شده برنامه‌های توسعه ای را تدوین و براساس اولویت‌ها نسبت به افزایش سرمایه‌گذاری اقدام خواهد شد.

وی افزود: فاز دوم مخازن سبز یکی از همین اولویت‌ها است که از سال ۱۴۰۰ و براساس نیاز شرکت‌های تولیدی اجرای آن آغاز شد و با افتتاح آن ۴۱۴ هزار مترمکعب فضای ذخیره‌سازی محصولات پتروشیمیایی در اختیار تولیدکنندگان پتروشیمی فاز دوم منطقه عسلویه قرار خواهد گرفت.

گفتنی است شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با سرمایه‌گذاری و سهامداری ۱۰۰ درصدی شستان از سال ۱۳۹۴ در حال ارائه خدمات انحصاری انبارش محصولات پتروشیمیایی تولیدی در فاز دوم پتروشیمی عسلویه است.

تعداد بازدید : ۲,۰۸۰