با شعار دانش محوری، سرآمدی، توسعه پایدار

نهمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی فردا برگزار می شود

نهمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی فردا برگزار می شود
(شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱) ۱۸:۴۵

دبیر جایزه تعالی صنعت پتروشیمی گفت: نهمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با شعار دانش محوری، سرآمدی، توسعه پایدار و با حضور 39 شرکت فردا 7 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش نیپنا، هادی شایق دبیر جایزه تعالی صنعت پتروشیمی اظهار کرد: یکی از ویژگی های بارز فرایند تعالی امسال، ارزیابی بر مبنای ویرایش 2020 مدل EFQM با هدف رشد و تعالی شرکت های صنعت پتروشیمی است و یکی از ارزنده ترین اقدام های این دوره حضور فعال ارزیابان داخل صنعت پتروشیمی در فرایند ارزیابی با هدف دستیابی به موقعیت رقابتی در سطح ملی است.

وی افزود: در این دوره 2 شرکت در فرایند صحه گذاری و 4 شرکت در سطح طرح های پتروشیمی حضور دارند.

شایق ادامه داد: نهمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی در مرکز همایش های کوشک و با حضور مدیران ارشد وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی و نیز مدیران عامل هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی برگزار می شود.

به گزارش نیپنا ، مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی چندی پیش درباره برگزاری جایزه تعالی اظهار کرد: نهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با تکیه برشاخص های توسعه زنجیره ارزش، ارتقای توان ساخت داخل، حمایت از دانش بنیان ها و مسئولیت های اجتماعی برگزار می شود.

معاون وزیر نفت به نقش مهم مسئولیت اجتماعی شرکت ها اشاره کرد و افزود: در حوزه مسئولیت های اجتماعی دستاوردهای بسیار خوبی کسب شده است و این موضوع در جایزه تعالی صنعت پتروشیمی باید مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره بر ضرورت بکارگیری از شاخص های جدید ارزیابی شرکت ها، خاطر نشان کرد:جایزه تعالی رویدادی مهم در صنعت پتروشیمی است که شورای سیاست گذاری و دبیرخانه این جایزه با بهره گیری از روش های نوین و ارزیابی های دقیق، کارشناسی منسجم و براساس معیارهای استاندارد به ارزیابی شرکت ها پرداخته اند.

پوستر جایزه تعالی

تعداد بازدید : ۱,۹۷۶