بر اساس پیش‌بینی مدیرعامل بورئالیس

حاشیه سود بازار پلی‌الفین‌ها در نیمه نخست 2023 همچنان ضعیف خواهد بود

حاشیه سود بازار پلی‌الفین‌ها در نیمه نخست 2023 همچنان ضعیف خواهد بود
(چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱) ۱۱:۲۸

مدیرعامل شرکت بورئالیس پیش‌بینی کرد که حاشیه‌های ضعیف‌تر بازار محصولات پلی‌الفینی در نیمه نخست سال 2023 میلادی تداوم خواهد داشت اما چشم‌انداز همچنان مثبت است.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه خبری آی‌سی‌آی‌اس، توماس گانگل پیش‌بینی کرد که حاشیه پلی‌الفین‌های ضعیف‌تر در نیمه اول سال ۲۰۲۳ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رخ دهد، اما مدیران بازوی پتروشیمی شرکت بزرگ انرژی اتریش OMV همچنان به چشم‌انداز این شرکت اطمینان دارند.

در حالی که بازار همچنان با فشارهای تورمی و انتظارهای اندک برای رشد تقاضا همراه است، در ادامه جو ضعیفی که از سه ماه چهارم سال 2022 حاکم بوده است، تداوم خواهد داشت.

مدیرعامل بورئالیس گفت: با نگاهی به سال 2022 می‌توان شاهد توسعه در طول سال بود، ما حاشیه سود مطلوبی در نیمه نخست سال 2022 میلادی داشتیم، اما انتظار نمی‌رود این اتفاق به‌زودی تکرار شود.

گانگل تصریح کرد: ما در یک تجارت چرخه‌ای قرار داریم و زودتر از این منتظر رکود بودیم، موضوعی که برای من تعجب‌آور است این است که عمقش کمتر و طولانی‌تر از آنچه پیش‌تر فکر می‌کردیم است، این شرایط برای این تجارت منطقی است، شاید حتی مثبت‌تر از آن وضعی که فکر می کردیم، باشد.

مارک تونکنز، مدیر مالی بورئالیس گفت: از سه ماه چهارم شاهد هیچ بهبودی نخواهیم بود، انتظار داریم که سه ماه نخست همین شرایط سه ماه چهارم پارسال تداوم داشته باشد و شاید بهبود در حجم باشد، اما در اواخر سال ما خوشبین‌تر هستیم و سیگنال‌هایی وجود دارد که حجم بهتر خواهد شد.

تعداد بازدید : ۱,۷۹۴