در راستای ارتباط دوسویه دولت و مردم انجام شد:

برگزاری نخستین دیدار "چهره به چهره" با حضور مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی

برگزاری نخستین دیدار "چهره به چهره" با حضور مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی
(دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱) ۱۱:۲۸

نخستین دیدار حضوری و چهره به چهره درراستای ارتباط دوسویه میان دولت و مردم با حضور معاون وزیرنفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش نیپنا، مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیرنفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی دیروز یکشنبه (23 بهمن ماه) در دیدارهایی صمیمی و رودرو به درخواست ها و مشکلات تعدادی از مراجعه کنندگان پاسخ داد و در راستای حل برخی از مشکلات دستوراتی نیز به مدیریت های مرتبط ابلاغ کرد.

بر اساس شیوه نامه برنامه دیدار عمومی و ملاقات چهره به چهره مردم با مسئولان دستگاه های اجرایی مشمول نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی و در راستای رویکردهای دولت سیزدهم و نقش آفرینی مدیران ارشد دستگاههای اجرایی در برقراری ارتباطات دو سویه میان دولت و مردم و ارتقاء سطح پاسخگویی مؤثر و فراهم نمودن بسترهای سخت افزاری و نرم افزاری، سامانه درخواست دیدار حضوری با مدیران در حوزه های تخصصی مربوطه در میز خدمت پرتال شرکت ملی صنایع پتروشیمی ( NIPC.IR ) راه اندازی شده است.

گفتنی است که بر اساس هماهنگی به عمل آمده با معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، مقرر شده است که با فراهم بودن شرایط لازم، ملاقات حضوری ایشان و مدیران شرکت حسب مورد با درخواست کنندگان واجد شرایط در روزهای "یکشنبه بعد از نماز ظهر و عصر" در سالن شهید آوینی این شرکت برگزار شود.

تعداد بازدید : ۲,۲۶۸