ارتقای بهره وری راهبردی در مسیر پیشرفت توسعه صنعت پتروشیمی

ارتقای بهره وری راهبردی در مسیر پیشرفت توسعه صنعت پتروشیمی
(شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱) ۱۴:۱۶

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: اجرایی شدن برنامه های عملیاتی و کاربردی کارگروه ارتقای سلامت نظام اداری شرکت ملی صنایع پتروشیمی سبب ارتقای بهره وری در راستای توسعه صنعت ارزش آفرین پتروشیمی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، نخستین جلسه دوره جدید کارگروه ارتقای سلامت نظام اداری شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که ارتقای سلامت نظام اداری سبب پیشرفت و رشد سازمان ها و شرکت ها می شود گفت: باید این کارگروه در دوره جدید فعالیت خود با جدیت در مسیر بهره وری ،سیاست گذاری و تنظیم گری گام بردارد.

وی با اشاره به نقش مهم و اجرای مطلوب سلامت نظام اداری در سازمان گفت : باید در مقابله با ذینفعان و مخاطبان جامعه هدف بهترین رویکرد و پاسخگوئی را داشته باشیم تا پویایی و رشد در تمام ابعاد محقق شود .

به گزارش نیپنا، مدیران ارشد شرکت ملی صنایع پتروشیمی و اعضای این کارگروه در این جلسه به تشریح دیدگاه ها و نظرهای خود برای عملکرد هرچه بهتر سازمان پرداختند .

بر اساس این گزارش، مدیر توسعه منابع انسانی، مدیردفتر مرکزی حراست، رئیس کل امور حقوقی، رئییس امور بازرسی،رئیس کل فناوری اطلاعات و ارتباطات،ذی حساب و رئیس هیئت رسیدگی به تخلفات اداری از سوی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان اعضای دوره جدید کارگروه ارتقای سلامت نظام اداری شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب شدند.

تعداد بازدید : ۲,۴۸۸