همایش مدیریت فناوری محصولات دانش بنیان برگزار می شود

همایش مدیریت فناوری محصولات دانش بنیان برگزار می شود
(دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱) ۱۰:۵۵

نخستین همایش و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش بنیان در صنعت نفت ایران با رویکرد چالش ها و فرصت ها 22 تا 24 آذرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش نیپنا، نخستین همایش و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش بنیان در صنعت نفت ایران با حضور 550 شرکت22 تا 24 آذرماه در پژوهشگاه صنعت نفت ایران برگزار می شود.

در این کنفرانس و نمایشگاه، سند برنامه توسعه فناوری‌های اولویت‌دار صنعت نفت ایران به صورت رسمی رونمایی خواهد شد که با ابلاغ این سند، مسیر حرکت در زیست بوم صنعت نفت روان تر خواهد شد.

این رویداد با هدف جهت‌دهی شرکت‌های دانش بنیان به سمت نیازهای صنعت نفت، آشنایی با آخرین دانش و تکنولوژی روز در این حوزه، بررسی فرصت‌ها و چالش‌های شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، بررسی روش‌های تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان، افزایش بهره‌وری و تقویت رقابت پذیری و گام برداشتن در مسیر رونق کسب و کارهای دانش بنیان و فناور این حوزه برگزار می‌شود.

گفتنی است که بیش از ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان فعال در صنعت نفت کشور در بخش نمایشگاهی این رویداد حضور خواهند داشت، ضمن آنکه در برگزاری این کنفرانس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، صندوق نوآوری و شکوفایی کشور، صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت، انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت و دیگر سازمان های مرتبط همکاری خواهند داشت.

تعداد بازدید : ۱,۶۴۴