فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت:

بسیجیان صنعت نفت آماده گذر از گردنه‌های تحریم هستند

بسیجیان صنعت نفت آماده گذر از گردنه‌های تحریم هستند
(سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱) ۱۵:۲۹

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت گفت: همه بسیجیان صنعت نفت آماده‌اند تا گردنه‌های سخت صنعت نفت در دوران تحریم را پا به پای رهبری و دولت همچون دوران دفاع مقدس طی کنند تا این صنعت در مسیر سرمایه‌گذاری، بومی‌سازی، توسعه زنجیره ارزش در بخش‌های پایین‌دستی و... گام بردارد.

به گزارش نیپنا به نقل از وزارت نفت، مرتضی شاهمیرزایی ظهر امروز (سه‌شنبه، یکم آذرماه) در آیین صبحگاه مشترک بسیجیان صنعت نفت اظهار کرد: ما ملت یکپارچه ایران از همه اقوام زیر پرچم ولایت لبیک‌گوی مقام معظم رهبری هستیم.

وی افزود: ملت ایران همچون یدی واحد و دانه‌های زنجیر به یکدیگر پیوسته بوده و هیچ نیرویی نمی‌تواند این ملت را از هم جدا کند، امروز ما بسیجیان صنعت نفت به نمایندگی از کارکنان، مدیران و همه اقشار این صنعت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تجدید میثاق می‌کنیم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت اظهار کرد: امروز هرکسی در این کره خاکی دل در گرو انقلاب اسلامی ایران دارد یک نیروی بسیجی به‌شمار می‌آید و به‌طور حتم نیاز به عضویت رسمی در سازمان بسیج مستضعفان ندارد.

شاهمیرزایی با اشاره به اینکه وزیر نفت ایران وزیری مردمی و از جنس صنعت نفت است، گفت: همه بسیجیان صنعت نفت آماده‌اند تا گردنه‌های سخت صنعت نفت در دوران تحریم را پا به پای رهبری و دولت همچون دوران دفاع مقدس طی کنند تا این صنعت در مسیر سرمایه‌گذاری، بومی‌سازی، توسعه زنجیره ارزش در بخش‌های پایین‌دستی و ... گام بردارد.

تعداد بازدید : ۱,۶۱۱