با هدف تحقق مسئولیت های اجتماعی صنعت پتروشیمی انجام می شود:

نگاه هدفمند و شاخص محور صنعت پتروشیمی به نوسازی مدارس در مسیر تحقق مسئولیت اجتماعی

نگاه هدفمند و شاخص محور صنعت پتروشیمی به نوسازی مدارس در مسیر تحقق مسئولیت اجتماعی
(یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱) ۰۹:۵۳

براساس استراتژی های صنعت پتروشیمی در حوزه مسئولیت اجتماعی، شرکت های پتروشیمی تلاش می کنند با اتخاذ رویکردهای مناسب، نسبت به حمایت از آموزش، مهارت و نوآوری در میان کارکنان و جامعه، حمایت از عدالت اجتماعی و افزایش سطح رفاه جامعه اقدام کنند.

به گزارش نیپنا به نقل از دبیرخانه مسئولیت اجتماعی دومین جلسه هماهنگی با مدیران نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

بر اساس این گزارش ،در این جلسه علی ربانی دبیر شورای عالی مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی، ضمن برشمردن برخی از اقدام های حوزه مسئولیت اجتماعی در بخش آموزش و پرورش در مناطق میزبان صنعت، از عدم برقراری عدالت آموزشی با توزیع نامناسب امکانات و اختصاص منابع مشارکتی بدون توجه به شاخص های مرتبط گلایه کرد و افزود: با بررسی مناسب شاخص ها، امکان هدایت صحیح منابع به سمت تحقق برنامه های سند تحول در افق 5 ساله فراهم بوده و انتظار می رود مدیران محترم عامل شرکت ها و روسای شورای راهبردی در تعریف پروژه ها به این مهم توجه کنند.

ربانی درباره سرانه فضای آموزش شهرستان های ماهشهر، کنگان و جم در مقایسه با شهرستان های عسلویه و دیر بیان کرد: در صورت عدم توجه به شاخص های توسعه ای، مشارکت ها به ناعدالتی بیشترآموزشی در دسترسی به فضای آموزشی منتج خواهد شد.

معاون فنی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس از نگاه هدفمند و شاخص محور صنعت پتروشیمی به موضوعات مختلف از جمله آموزش و مشارکت در ساخت، تکمیل و تجهیز بیش از 65 مدرسه در نقاط مختلف تشکر کرد و تصریح کرد: با جاری سازی این رویکرد می توان اختلاف سرانه های اموزشی را در نقاط مدنظر به حداقل رساند.

مدیرکل نظارت بر نوسازی و تجهیز مدارس نیز به مشارکت صنعت پتروشیمی در حذف مدارس سنگی و کانکسی استان هدف اشاره نمود و ضمن تشکر از این اقدام، تسریع در آغاز کار برای بهره مندی دانش آموزان این مناطق از مدارس استاندارد را درخواست کرد.

براساس استراتژی های صنعت پتروشیمی در حوزه مسئولیت اجتماعی، شرکت¬های پتروشیمی تلاش می کنند با اتخاذ رویکردهای مناسب، نسبت به حمایت از آموزش، مهارت و نوآوری در بین کارکنان و جامعه، حمایت از عدالت اجتماعی و افزایش سطح رفاه جامعه اقدام نمایند که امیداست با مشارکت هدفمند و شاخص محور، برنامه های مصوب در راستای حمایت از عدالت اجتماعی محقق  شود.

معاون فنی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس از نگاه هدفمند و شاخص محور صنعت پتروشیمی به موضوعات مختلف از جمله آموزش و مشارکت در ساخت، تکمیل و تجهیز بیش از 65 مدرسه در نقاط مختلف تشکر کرد و افزود با جاری¬سازی این رویکرد می توان اختلاف سرانه¬های اموزشی را در نقاط مدنظر به حداقل رساند.

ربانی

تعداد بازدید : ۱,۳۲۴