آتش نشانان برتر صنعت پتروشیمی عازم مسابقه های جهانی می شوند

آتش نشانان برتر صنعت پتروشیمی عازم مسابقه های جهانی می شوند
(شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱) ۱۵:۰۰

مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: آتش نشانان برتر صنعت پتروشیمی سال آینده به مسابقه های بین المللی اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار نیپنا، داود عمادی مدیر ایمنی،بهداشت ، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز شنبه (28 آبان ماه) درآیین اختتامیه ششمین المپیاد آتش نشانان صنعت پتروشیمی اظهار کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده با رئیس انجمن آتش نشانان ایران، قرار است در صورت فراهم شدن شرایط، برگزیدگان آتش نشانی صنعت پتروشیمی در مسابقه های بین المللی آتش نشانی ترکیه که سال آینده برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

 وی با بیان این که این دوره از المپیاد آتش نشانان که با حضور 24 تیم برگزار شد از نظر کمی و کیفی در بالاترین سطح خود نسبت به دوره های قبلی بود، گفت: برای نخستین بار مقررشد تا به دلیل فاصله بسار کم شرکت کندگان از نظر مجموع امتیاز های کسب شده، به جای حضور 3 تیم از پتروشیمی در المپیاد  آتش نشانان وزارت نفت ،4 تیم از این صنعت پیشرو در مسابقه های آتی وزارت نفت شرکت داشته باشند.

 

وی، با بیان اینکه اخلاق مداری، روحیه جوانمردی و ایثار از دیگر نکات بار این دوره از مسابقه ها بود، تاکید کرد: آنش نشانان صنعت پتروشیمی ثابت کردند که با هم افزایی و اتحاد در مسیر پیشرفت قراردارند.

مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: برگزاری این رقابت ثابت کرد که آتش نشانان صنعت پتروشیمی هم در سطوح علمی و هم در سطوح عملی متناسب با دانش روز جهان هستند.

وی تصریح کرد: آزمون علمی برگزار شده در المپیاد سال جاری، ضریب 1.5درصدی را در کنار رقابت های عملی داشت و نتایج این آزمون تخصصی رضایت بخش بود.

عمادی به حضور تیم تاتارستان در این المپیاد به عنوان مهمان اشاره کرد و گفت: حضور این تیم رقابت پذیری تیم های دیگر را به همراه داشت .

به گزارش نیپنا، در این دوره 24 تیم از پتروشمی های زاگرس،دماوند، سبلان، نوری، کیمیای پارس خاورمیانه، کاویان، مروارید ،پارس، مرجان، پردیس، لرستان، پالایش گاز بیدبلند، مهاباد، اصفهان، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی،پتروشیمی کرمانشاه، پلیمرکرمانشاه، شیراز، اروند، کردستان، امیرکبیر، بندرامام، شرکت نفت و گاز پارس، و یک تیم روسی بنام تاتارستان حضور دارند

گفتنی است که دوره قبلی این المپیاد که در سال1397 برگزار شد تیم پلیمر کرمانشاه به مقام نخست دست یافت.

 

المپیاد  آتش نشانان صنعت پتروشیمی
تعداد بازدید : ۱,۳۶۳