همایش «توسعه روابط با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور» در حوزه صنعت پتروشیمی

همایش «توسعه روابط با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور» در حوزه صنعت پتروشیمی
(یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱) ۱۱:۰۵

نخستین همایش توسعه روابط با شرکت های دانش بنیان و فناور، آبان ماه امسال توسط شرکت پتروشیمی بندر امام برگزار می شود.

به گزارش نیپنا به نقل از شرکت پتروشیمی بندرامام، این شرکت از دهم شهریورماه امسال، نیازهای فناورانه خود را در یک برنامه ۱۵ روزه با مشارکت کارکنان متخصص خود جمع‌آوری کرد و تعداد ۷۷۰ ایده/ مسئله در حوزه‌های تخصصی مختلف شامل برق، ابزار دقیق و کنترل، آنالایزر، مکانیک، ماشینری، بهبود فرآیند و زنجیره ارزش‌، مواد شیمیایی و کاتالیست،‌ همچنین ایمنی و محیط زیست دریافت شد.

پیرو و به موازات رویداد بالا، کمیته‌های تخصصی در حوزه‌های ذکرشده در ۲۰ شهریورماه با حضور ۲۵ کارشناس تشکیل و ارزیابی، بازنگری، تجمیع و تکمیل مسائل دریافتی انجام شد که سرانجام ۱۵۸ مسئله در حوزه‌های تخصصی یادشده نهایی شد.

به‌منظور اطلاع‌رسانی به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، دبیرخانه همایش تشکیل و سپس در پایگاه اینترنتی پتروشیمی بندر امام (bipc.ir) بخش ثبت‌نام شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ایجاد و اطلاع‌رسانی به شرکت‌ها از طرق مختلف مانند ارائه فراخوان، ارسال نامه و ایمیل انجام شد و این موضوع به‌طور مستمر در حال انجام است.

تاکنون نزدیک به ۲۰۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور کشور در سامانه پتروشیمی بندر امام ثبت‌نام کرده‌اند و از سوی این شرکت پتروشیمی برای شرکت‌های منتخب فهرست نیازهای فناورانه در حوزه‌های تخصصی مرتبط برای آنها ارسال شد.

همسو با ارسال نیازهای فناورانه برای شرکت‌های ثبت‌نام‌شده، از آنها درخواست شد پیشنهادهای فنی خود را روی مسائل یادشده ارسال کنند و پیرو آن کارگروه‌های تخصصی در پتروشیمی بندرامام آنها را بررسی خواهند کرد.

لازم به توضیح است که شرکت‌های علاقه‌مند که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند می‌توانند تا یک هفته قبل از تاریخ برگزاری همایش (چهاردهم آبان‌ماه)، مراحل ثبت نام را تکمیل کنند و پس از بررسی، فهرست‌های یادشده برای آنها ارسال می‌شود.

 

همایش «توسعه روابط با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور» در حوزه صنعت پتروشیمی

تعداد بازدید : ۱,۰۹۵