برگزاری آیین گرامیداشت میلاد حضرت محمد(ص) در شرکت ملی صنایع پتروشیمی

برگزاری آیین گرامیداشت میلاد حضرت محمد(ص) در شرکت ملی صنایع پتروشیمی
(چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱) ۱۴:۲۵

آیین گرامیداشت میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) با حضور معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، در آستانه میلاد نبی اکرم حضرت محمد مصطفی(ص)، آئینی با حضور مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، اعضای هیئت مدیره و کارکنان برگزار و از کارمندان نمونه این شرکت نیز تقدیر شد.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این آیین، با تبریک و گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) در سخنانی به تشریح ویژگی های آن حضرت پرداخت و اظهارکرد: ما افتخار می کنیم که از پیروان و رهروان پیامبر اسلام هستیم و باید ویژگی های منحصر به فرد آن حضرت از جمله، صبر و بردباری، ایثارگری، صداقت و مجاهدت را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

وی افزود: توجه به قرآن کریم و سرلوحه قراردادن تعالیم و آموزه های این معجزه ماندگار رسول اکرم (ص) می تواند به عنوان یک الگو، پیروان راستین حضرت محمد (ص) را در تمام مراحل زندگی هدایت کند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که کارمندان و کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان شرکتی توسعه گر و راهبردی باید در زمینه سیاست گذاری و هدایت گری صنعت از تمام ظرفیت های موجود به بهترین شکل استفاده کنند ، گفت: یک کارمند ترازاسلامی باید به قوانین و مقررات انقلاب اسلامی پایبند باشد.

وی شرکت در دوره های آموزشی و ارتقای سطح علمی را یکی از عوامل تاثیر گذار در رشد و تعالی هر شرکت برشمرد و تاکید کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان متولی صنعت ارزش آفرین پتروشیمی در تلاش است تا با ایجاد زیرساخت های مورد نیاز، زمینه را برای توسعه زنجیره ارزش فراهم کند و در این مسیر کارکنان پر تلاش NPC با تلاش و همکاری مستمر در حال فعالیت هستند.

شاهمیرزایی ادامه داد: باید با تلاش و مجاهدت، از تمامی ابزارهای موجود برای اعتلای صنعت پتروشیمی استفاده کرد تا برنامه های توسعه ای با دانش و توان ایرانی محقق شود.

به گزارش نیپنا ، در پایان این مراسم 20 نفر از مدیران و کارکنان نمونه شرکت ملی صنایع پتروشیمی معرفی و تقدیر شدند.

تعداد بازدید : ۱,۱۲۵