نمایشگاه ایران پلاست به حذف واسطه‌ها کمک می‌کند

نمایشگاه ایران پلاست به حذف واسطه‌ها کمک می‌کند
(شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱) ۱۵:۵۹

رئیس صادرات شیمیایی پتروشیمی مارون با تاکید بر اینکه حذف واسطه‌ها بازار و مشتریان را پایدارتر می‌کند، گفت: حذف واسطه‌ها 10 تا 15 درصد هزینه‌ها را برای مصرف‌کننده کاهش می‌دهد.

محمدحسین اکبری در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی در گفت‌وگو با خبرنگار نیپنا، با اشاره به افزایش قیمت‌ها و تقاضا در بازار بین‌المللی محصولات شیمیایی اظهار کرد: در نمایشگاه شاهد حضور و فعالیت پررنگ فعالان صنعت از کشورهای ترکیه، CIS و روسیه هستیم به گونه‌ای که نه تنها واسطه‌ها بلکه مصرف‌کنندگان نهایی و پایین‌دست پتروشیمی از نمایشگاه بازدید کردند و بازخوردها بسیار مطلوب بود.

وی با تاکید بر اینکه محصولات مارون خوش‌نام است و خریداران خوبی دارید، یادآور شد: نمایشگاه ایران پلاست فرصت خوبی برای حذف واسطه‌ها است و بر اساس بازخوردها، مشتریان نیز تمایل زیادی برای این امر دارند؛ ما نیز امکانات خوبی برای رقابت داریم بنابراین در تلاشیم واسطه‌ها را حذف کنیم.

رئیس صادرات شیمیایی پتروشیمی مارون با تاکید بر کاهش قابل توجه هزینه صنایع پایین دست و مصرف‌کننده نهایی در پی حذف واسطه‌ها، گفت: در شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست، مصرف‌کنندگان نهایی صنعت پتروشیمی بیش از واسطه‌ها حضور دارند و این امر فرصت خوبی برای تثبیت بازار ما فراهم کرده است و طبیعتا ارتباط با مصرف‌کننده نهایی در درازمدت به نفع ما خواهد بود.

اکبری با تاکید بر اینکه حذف واسطه‌ها بازار و مشتریان را پایدارتر می کند، گفت: حذف واسطه‌ها 10 تا 15 درصد هزینه‌ها را برای مصرف‌کننده کاهش می‌دهد.

وی با تاکید بر پررنگ تر شدن حضور مارون در بازارهای کشورهای شمالی، ترکیه، روسیه و کشورهای حوزه CIS، تحریم‌ها را در تجارت و جابه جایی مالی تاثیرگذار خواند اما یادآور شد که با طولانی شدن زمان تحریم، هم تولیدکنندگان و هم واردکننده‌ها به این امر عادت کردند و می‌توانند شرایط را مدیریت کنند.
 

تعداد بازدید : ۹۶۵