اقلیم کردستان به دنبال خرید تجهیزات تولید پلاستیک از ایران

اقلیم کردستان به دنبال خرید تجهیزات تولید پلاستیک از ایران
(شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱) ۱۳:۳۲

نمایندگان اقلیم کردستان برای خرید دو دستگاه تولید کیسه‌‌های پلاستیکی و مواد اولیه تولید از نمایشگاه ایران پلاست شانزدهم بازدید کردند.

خالد حسن رمضان از صنعتگران اقلیم کردستان در حاشیه نمایشگاه ایران پلاست در گفتگو با خبرنگار نیپنا از خرید ماشین آلات مرتبط با صنعت پلاستیک و تولید کیسه های پلاستیکی خبر داد و گفت: ما در نظر داریم تا دو دستگاه تولید نایلون‌های پلاستیکی خریداری کنیم که قیمت هر کدام حدود 40 تا 50 هزار دلار است.

وی در مورد نمایشگاه توضیح داد و گفت: اولین بار است که از نمایشگاه دیدن کرده‌ام و کیفیت محصولات ارائه شده و همچنین برگزاری این نمایشگاه قابل توجه است به طوری‌که قطعا در سال‌های آینده برای گسترش ارتباط با تولیدکنندگان ایرانی در نمایشگاه‌های آتی حضور خواهم داشت.

تولیدکننده کیسه‌های نایلونی اقلیم کردستان ضمن اشاره به مواد اولیه مورد نیاز کارخانه خود گفت: مذاکراتی برای خرید مواد اولیه از شرکت‌های اطلس و امیرکبیر انجام دادیم و اطلاعات و مشخصات محصول همچنین قیمت نهایی را کسب کردیم که بعد از نمایشگاه با همفکری همکارانم در کارخانه و بررسی میزان ظرفیت تولید در مورد مقدار مواد اولیه تصمیم‌گیری و خریداری خواهیم کرد.

تعداد بازدید : ۱,۰۲۱