نیازهای صنعت خودروسازی در نمایشگاه ایران پلاست بررسی شد

نیازهای صنعت خودروسازی در نمایشگاه ایران پلاست بررسی شد
(شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱) ۱۲:۱۶

نمایندگان شرکت‌های قطعه‌سازی خودرور در نشستی که با مدیریت صنایع پایین دستی پتروشیمی در حاشیه نمایشگاه ایران پلاست برگزار شد، نیازهای خود را برای تولید برخی گریدهای قطعه‌سازی خودرو اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار نیپنا، نشست «مدیریت توسعه صنایع پایین دستی در خصوص بررسی نیازهای صنعت خودرو» امروز (شنبه، دوم مهرماه) در آخرین روز از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، برگزار شد.

در این نشست نماینده یکی از شرکت‌های قطعه‌سازی خودرو، با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر هم‌زبانی خوبی میان صنعت پتروشیمی و قطعه‌سازان خودرو ایجاد شده است، افزود: به لطف این هم‌زبانی توانسته‌ایم به تولید برخی از گریدهای پلی‌کربنات اقدام کنیم که امیدواریم در سال‌های آینده این همکاری تداوم یابد.

وی اظهار کرد: صنایع پتروشیمی باید استانداردهای خاصی را در تولید خود به کار برند، از این رو ما نیازمند کمک پتروشیمی‌ها برای تولید قطعه‌های مورد نیاز صنعت خودرو هستیم.

نماینده این شرکت قطعه‌سازی خودرو، مهمترین نیازمندی شرکت‌های قطعه‌سازی از جمله شرکت خود را تداوم تولید برخی از گریدهای مورد نیاز قطعه‌سازان و کمک برای مطالعه تولید مواد مورد نیاز قطعه‌سازها اعلام کرد و افزود: ما نیازمندی بسیار بالایی در صنعت پتروشیمی داریم و امیدواریم انتظار ما از این بخش برآورده شود.

نماینده مدیریت توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی نیز در این نشست با بیان اینکه هم‌اکنون ما در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا می‌توانیم گریدهای تخصصی صنعت خودروسازی را تولید کنیم، گفت: البته دستیابی به این مهم مستلزم این است که قطعه‌سازان مشخصات گریدهایی را که می‌خواهند به صورت کامل در اختیار ما قرار دهند.

وی همچنین افزود: همچنین از خودروسازها می‌خواهیم که نیازهای خود را از نظر مقدار و مشخصات محصول مورد نظرشان، در اختیار ما قرار دهند تا براساس آن به مجتمع‌های تولیدی اعلام کنیم که چه مقدار گرید تولید کنند و دیگر نگرانی نسبت به فروش نرفتن محصولات آنها نداشته باشیم.

تعداد بازدید : ۷۵۱