عیار نمایشگاه ایران پلاست با رویدادهای خارجی برابری می کند

عیار نمایشگاه ایران پلاست با رویدادهای خارجی برابری می کند
(شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱) ۰۹:۴۹

مدیر اجرایی شرکت صاحب نام PGG برزیل با تاکید بر کیفیت مطلوب برگزاری شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست، از بازگشایی دفترخاورمیانه این شرکت برای گسترش تعامل با شرکت های منطقه به ویژه ایران در حوزه پتروشیمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، جورج مورتئان با اشاره به اینکه پیش از این نیز در نمایشگاه ایران پلاست حضور داشته اند، در خصوص شکل گیری تعاملات تجاری با شرکت های داخلی ایرانی تاکید کرد و بازار پتروشیمی ایران را بسیار منسجم و قابل اعتماد خواند.

وی با بیان این که عیار ایران پلاست را می توان در سطح سایر رویدادهای با کیفیت و معتبر جهانی دانست، افزود: این نمایشگاه شرایط مناسبی را برای تبادل دانش فنی میان شرکت های داخلی و خارجی فراهم کرده است و این یکی از اهداف هر یک از شرکت کننده هاست.

مدیر اجرایی این شرکت برزیلی در آخر به این موضوع اشاره کرد که برگزاری نمایشگاه ایران پلاست و کیفیت آن فراتر از انتظارشان بود و با شبیه خواند شایط اقتصادی و بازار ایران و برزیل نسبت به تقویت هرچه بیشتر روابط تجاری تاکید کرد.

شانزدهمین دوره از نمایشگاه ایران پلاست از ۳۰ شهریور تا ۲ مهرماه در پنج گروه «مواد اولیه»، «کالاهای ساخته و نیمه‌ساخته‌شده»، «ماشین‌آلات و تجهیزات»، «خدمات» و «بانک‌ها، بورس و مؤسسه‌های مالی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت پلیمر در منطقه خاورمیانه به‌شمار می‌رود و در میان نمایشگاه‌های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه‌بندی می‌شود.


تعداد بازدید : ۷۴۱