خرید 200 تنی رزین تولید ایران از سوی افغانستان

خرید 200 تنی رزین تولید ایران از سوی افغانستان
(شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱) ۰۹:۲۲

رئیس انجمن پلیمر افغانستان از خرید 200 تنی رزین و همچنین ماشین آلات پلیمری در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست خبر داد.

احمد شفیق احمدی رییس انجمن پلیمر افغانستان در گفتگو با خبرنگار نیپنا ضمن اشاره به خرید 200 تن مواد اولیه پتروشیمی در نمایشگاه ایران پلاست شانزدهم گفت: برای دومین بار است که در نمایشگاه ایران پلاست شرکت کرده‌ام و پیش از آن 4 سال پیش از پتروشیمی شازند اراک و پتروشیمی غدیر توانستیم CRP سیاه به میزان چهار کامیون در حدود 100 تن  خریداری کنیم.

وی ادامه داد: در این دوره با دو هدف در نمایشگاه شرکت کردیم که شامل ماشین الات پلاستیک بود و همچنین در نظر داریم که از تولیدکنندگان ایرانی رزین تهیه کنیم با بررسی‌ای که در نمایشگاه انجام دادیم در این نمایشگاه پتروشیمی غدیر، اروند و بندر امام این محصول را تولید می‌کنند که امکان دارد 200 تن خریداری کنیم.

مدیرعامل شرکت رویال PVC افغانستان بر خرید بی‌واسطه از نمایشگاه ایران پلاست تاکید کرد و گفت : بر اساس مذاکرات انجام شده به نظر می‌رسد که هزینه خرید محصولات بصورت مستقیم از تولیدکننده برای ما به صرفه خواهد بود ما تولید کننده لوله پولیکای PPR و PVC و HDP در کابل هستیم و مواد اولیه با کیفیتی ایرانی را نیاز داریم.

تعداد بازدید : ۸۸۹