چین در صدد تقویت همکاری با صنعت پتروشیمی ایران

چین در صدد تقویت همکاری با صنعت پتروشیمی ایران
(جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱) ۱۵:۵۲

مدیر فروش شرکت ماشین‌آلات چینی «ایسرتک (Acertech)» گفت: ما پیش از این با شرکت‌های ایرانی همکاری داشته‌ایم و با آنها روابط مستحکم و قابل اتکایی را بنا کرده‌ایم و امسال نیز در صدد تقویت هرچه بیشتر آن هستیم.

وانگ لی، مدیر فروش شرکت ماشین‌آلات جینی «اسیرتک» در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست در گفت‌وگو با خبرنگار نیپنا افزود: ما در زمینه ساخت ماشین آلات بازیافت پلاستیک فعالیت داریم و این پنجمین بار است که در نمایشگاه ایران پلاست شرکت کرده و به واسطه آن قادر هستیم فناوری و محصولات خود را معرفی کنیم.

وی ادامه داد: در طی روزهای گذشته فرصت‌های مطلوبی برای آغاز همکاری‌های مشترک به دست آوردیم و مذاکرات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

مدیر فروش این شرکت چینی با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار پس از پاندمی کرونا باری دیگر در نمایشگاه ایران پلاست شرکت کرده است، گفت: ما پیش از این با شرکت‌های ایرانی همکاری داشته‌ایم و با آنها روابط مستحکم و قابل اتکایی را بنا کرده‌ایم و البته امسال نیز در صدد تقویت هرچه بیشتر آن هستیم.

شانزدهمین دوره از نمایشگاه ایران پلاست از ۳۰ شهریور تا ۲ مهرماه در پنج گروه «مواد اولیه»، «کالاهای ساخته و نیمه‌ساخته‌شده»، «ماشین‌آلات و تجهیزات»، «خدمات» و «بانک‌ها، بورس و مؤسسه‌های مالی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت پلیمر در منطقه خاورمیانه به‌شمار می‌رود و در میان نمایشگاه‌های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه‌بندی می‌شود.

تعداد بازدید : ۷۹۲