در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست عنوان شد

تاجیکستان به دنبال خرید پلی‌پروپیلن از ایران

تاجیکستان به دنبال خرید پلی‌پروپیلن از ایران
(جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱) ۱۴:۳۷

یک شرکت لوازم خانگی دو ملیتی ازبکستانی و تاجیکی به دنبال خرید مواد اولیه مورد نیاز از شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه ایران پلاست است.

رستم ددیوف با ملیت تاجیکی و سهراب حیدراف از ازبکستان دو شریک تجاری شرکت «کوین الکترو» در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست در گفت‌وگو با خبرنگار نیپنا از مذاکرات خود برای خرید مواد اولیه در نمایشگاه ایران پلاست خبر دادند و گفتند: این نمایشگاه بسیار قابل توجه بود و تنوع محصولات بخصوص محصولات نهایی صنعت پلاستیک عرضه شده نشان از کیفیت بالای این نمایشگاه دارد.

مدیرعامل شرکت تاجیکی «کوین الکترو» به مذاکرات انجام شده در حاشیه این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: ما برای تولید محصول خود نیازمند پلی‌پروپیلن هستیم. در اصل ما تولیدکننده لباسشویی نیمه اتوماتیک هستیم که برای بدنه پلاستیکی لباسشویی باید گرانول پلی‌پروپیلن تهیه کنیم که بر همین اساس با توجه به نزدیکی دو کشور تهیه آن از ایران برای ما به صرفه‌تر خواهد بود.

رستم ددیوف میزان مورد نیاز این شرکت به پلی‌پروپیلن را بین 200 تا 300 تن عنوان کرد و گفت: به نظر می‌رسد که تهیه این محصول از ایران برای ما بهتر باشد با وجود اینکه در روز سوم از نمایشگاه ایران پلاست بازدید کردیم اما امیدواریم که مذاکرات نمایشگاهی به نتیجه مطلوب برسد.   

تعداد بازدید : ۱,۰۳۸