مدیر شرکت یک شرکت هندی:

هند به دنبال افزایش واردات محصولات پتروشیمی از ایران

هند به دنبال افزایش واردات محصولات پتروشیمی از ایران
(جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱) ۱۵:۲۱

مدیر شرکت سیستم ویفیدر هند گفت: به دنبال افرایش هکاری ها با ایران در صنعت پتروشیمی هستیم و مجتمع های ایرانی می توانند نیاز های هند رامرتفع کنند.

به گزارش خبرنگار نیپنا، "پراشانت تاتکار"، مدیر شرکت سیستم ویفیدر با بیان اینکه این شرکت هر ساله در نمایشگاه ایران پلاست حضور داشته است، از پیشرفت مطلوب هر ساله در زمینه استقبال شرکت کندگان از بزر ترین رویداد بین المللی پتروشیمی ابراز شگفتی کرد.

وی افزود: امسال شاهد تعداد بیشتری از شرکت ها هستیم که این امر در نهایت تنها به یک موضوع اشاره دارد و آن هم میزان رضایت حداکثری از محصولات صنعت پتروشیمی ایران در تمام زمینه هاست.

تاکتار با اشاره به این که این شرکت ما عمدتا در زمینه سیستم ویفیدر، کامپاوند ها و مستربچ فعالیت دارد، جایگاه ایران را در میان نخستین های لیست واردات خود عنوان کرد و گفت: در تلاشیم تا دانش فنی خود را با شرکت های داخلی به اشتراک بگذاریم به طوری که هر دو طرف منتفع شوند.

شانزدهمین دوره از نمایشگاه ایران پلاست از ۳۰ شهریور تا ۲ مهرماه در پنج گروه «مواد اولیه»، «کالاهای ساخته و نیمه‌ساخته‌شده»، «ماشین‌آلات و تجهیزات»، «خدمات» و «بانک‌ها، بورس و مؤسسه‌های مالی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت پلیمر در منطقه خاورمیانه به‌شمار می‌رود و در میان نمایشگاه‌های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه‌بندی می‌شود.

تعداد بازدید : ۸۵۴