در شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست

اقلیم کردستان عراق 5 قرارداد خرید محصولات پتروشیمی ایرانی امضا می‌کند

اقلیم کردستان عراق 5 قرارداد خرید محصولات پتروشیمی ایرانی امضا می‌کند
(جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱) ۱۳:۰۵

هیئتی از شرکت‌های بزرگ پلیمری اقلیم کردستان عراق در شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست پنج قرارداد خرید مواد اولیه پلاستیکی و پتروشیمی با شرکت‌های ایرانی منعقد می‌کنند.

شیخ مصطفی، رئیس اتحادیه صادرکنندگان و واردکننندگان اقلیم کردستان عراق در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست در گفت‌وگو با خبرنگار نیپنا از عقد 5 قرارداد تجاری برای خرید محصولات نهایی و مواد اولیه خبر داد و گفت: ما با هیئتی متشکل از 20 فعال صنعتی و تولیدکنندگان محصولات پلاستیکی و پلیمری در این دوره نمایشگاه ایران پلاست حضور یافتیم .

وی ادامه داد: در بازدید از نمایشگاه ایران پلاست شاهد تنوع محصولات با کیفیت صنعت پتروشیمی و پلیمر ایران بودیم بر همین اساس مذاکرات اولیه در روزهای پیشین انجام شده و در روزهای باقی مانده از نمایشگاه قراردادهای فیمابین شرکت‌های ایرانی و اقلیم کردستان عراق منعقد می‌شود.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان و واردکننندگان اقلیم کردستان عراق به پنجمین حضور هیئت تجاری در نمایشگاه ایران پلاست اشاره کرد و گفت: شرکت‌های بزرگی با ما همراه هستند و در این سه روز با 20 شرکت ایرانی مذاکرات تجاری داشتند که از این تعداد 5 قرارداد امروز امضا خواهد شد که شامل مواد پلاستیکی و دستگاه و ماشین‌آلات مرتبط خواهد بود.

شانزدهمین دوره از نمایشگاه ایران‌پلاست از ۳۰ شهریور تا دوم مهرماه در پنج گروه «مواد اولیه»، «کالاهای ساخته و نیمه‌ساخته‌شده»، «ماشین‌آلات و تجهیزات»، «خدمات» و «بانک‌ها، بورس و مؤسسه‌های مالی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

تعداد بازدید : ۸۸۷