جوابیه: فرافکنی یک رسانه در فضای مجازی

جوابیه: فرافکنی یک رسانه در فضای مجازی
(چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱) ۲۳:۰۷

روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در اطلاعیه ای در مورد خبر منتشر شده در یکی از پایگاه های خبری توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش نیپنا؛ شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست امروز چهارشنبه (30 شهریور ماه) با حضور 610 شرکت داخلی و خارجی، 23 هیات تجاری خارجی در فضای تحت پوشش 65 هزار متر مربع در حالی آغاز به کار کرد که  در حدود بیش از 400 هزار متر مربع به فضای تبلیغاتی این رویداد کاملا تخصصی در حوزه صنایع پایین دستی پتروشیمی اختصاص یافته است.

بی تردید، در فرایند برگزاری چنین رویداد نمایشگاهی به عنوان یکی از بزرگترین و مطرح ترین نمایشگاههای صنعت پلیمر، پلاستیک و صنایع پایین دستی در سطح جهان، نفر و ساعات بسیاری به کار رفته است.

صبح امروز، در میان فعالیت های مربوط به برگزاری آیین پرشکوه افتتاح شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست با حضور سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی، یکی از پایگاه های خبری  به جای پرداختن به هزاران دستاورد بی بدیل صنعت پتروشیمی در بخش صنایع پایین دستی که اتفاقاً با تمام قدرت آخرین توانمندی، فناوری و محصولات روز خود را به معرض نمایش گذاشته اند، با سوء استفاده از اشتباه طراح پیمانکار غرفه شرکت ملی صنایع پتروشیمی، به شانتاژ خبری در فضای مجازی پرداخت.

روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، ضمن پوزش از چنین اشتباهی که سهواً توسط پیمانکار و طراح تصویرهای تبلیغاتی رخ داده است، در اقدامی سریع و قبل از برگزاری مراسم افتتاح و شروع بازدید رسمی از نمایشگاه، اشتباه پیش آمده در یکی از ده ها تصویر نصب شده را اصلاح نمود.

از دیدگاه حرفه ای و کارشناسی؛ به نظر می رسد این رسانه باید در راستای اخلاق حرفه ای، تعهد و رسالت خبری با مخاطبان خود صادق و شفاف می بود، زیرا  به جای آنکه بالاترین مقام صنعت پتروشیمی را به خاطر یک اشتباه طراحی در تصویر با نقد غیر منصافانه زیر سوال ببرد، می بایست ضمن انتقال اشتباه طزاحی در تصویر نصب شده در غرفه شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مسئولان و روابط عمومی این شرکت، نسبت به انتشار تصویر درست و اصلاح شده مذکور اقدام می نمود که البته جای تاسف دارد رسانه مذکور تصویر اصلاح شده و صحیح را نیز منتشر نکرد، چه رسد به آنکه این انتظار معقول را داشته باشیم که این پایگاه خبری به تبلور نقش صنعت پتروشیمی به عنوان خاکریز اصلی مقابله با تحریم بپردازد!

روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر خود لازم می دارد، از اصحاب فهیم رسانه که صادقانه و متعهدانه در انعکاس توانمندی های جهادگران صنعت ارزش آفرین پتروشیمی، به ویژه در نمایشگاه ایران پلاست کوشا و ساعی می باشند، صمیمانه تشکر و قدردانی نماید.

بی تردید، همراهی، همکاری و تعامل اصحاب محترم رسانه در نمایش قدرت و سطح جهانی صنعت پتروشیمی ایران، آن هم در شرایط سخت تحریم های همه جانبه، جای مباهات و افتخار دارد.


 

 

 

 

تعداد بازدید : ۷۷۴