برگزاری نخستین بیزنس فروم صنعت پتروشیمی در نمایشگاه ایران پلاست

برگزاری نخستین بیزنس فروم صنعت پتروشیمی در نمایشگاه ایران پلاست
(چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱) ۱۵:۳۹

مدیر نمایشگاه ایران پلاست گفت: برای نخستین بار درکشور یک بیزنس فروم در سطح بین المللی باحضور بیش از 80 بازرگان و اندیشمند از بیست کشور جهان در دو محور پیشرفت های اخیر در عرصه و تولید محصولات پلیمری و پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزارخواهد شد .

به گزارش نیپنا ایوب بنوی مدیر نمایشگاه ایران پلاست اظهارکرد: واژه هایی چون همایش، نمایشگاه، کنفرانس و نظایر آن امروز در میان مردم بسیار آشنا هستند. هر کدام ازین کلمات نوع خاصی از ارتباطات تجاری و آشنایی های بین افراد در صنعت رو نشان میدهند.

وی افزود: در این میان، بیزنس فورم یکی از جدیدترین و در عین حال مهمترین انواع گردهمایی های تجاری است. نقش فورم ها در آشنایی بین افراد در صنایع و بهبود عملکرد کسب و کارها انکار نشدنی است و امروز تقریبا تمام صنایع می توانند گستره ی تجارت خود را با بیزنس فورم ها افزایش دهند.

رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: برای اولین بار درکشور یک بیزنس فروم در سطح بین المللی باحضور بیش از 80 بازرگان و اندیشمند از بیست کشور جهان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزارخواهد شد .تاریخ برگزاری آن در روز جمعه مورخ 1 مهرماه بمدت یک روز برگزارخواهدشد .موضوع و محور این نشست بین المللی در دو محور پیشرفتهای اخیر صنعت در عرصه و تولید محصولات پلیمری و پتروشیمی خواهدبود.

وی تصریح کرد: دوسخنران نیز مرتبط با این صنعت برای حضارصحبت وجلسات پرسش وپاسخ بصورت بسیار حرفه ای بین سخنوران و تجار برپا خواهد شد .

بنوی ادامه داد: همچنین در روزهای اول ,دوم و چهارم نمایشگاه جلسات B2 B با حضور تجارو بازدیدکنندگان خارجی برگزارخواهدشد .

  بر پایه این گزارش ، این بیزنس فورم تلاش دارد تا با گردهم آوردن برخی از مهمترین بازیگران صنعت پتروشیمی و پلیمر و ارائه سخنرانی هایی مهم در زمینه جدیدترین دستاوردها در زمینه محصولات پلیمری، وضعیت صنعت پتروشیمی و چگونگی سرمایه گذاری در بخش های مختلف این صنعت و مناطق آزاد نه تنها به تمام این اهداف دست یابد بلکه فرصت های جدیدی برای رشد کسب و کارها ایجاد نماید

تعداد بازدید : ۶۵۳