فروش و برند سازی 2 راهبرد حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه ایران پلاست

فروش و برند سازی 2 راهبرد حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه ایران پلاست
(یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱) ۱۷:۱۸

طراح دستگاه شرکت هیما صنعت آریا با تاکید بر اهمیت نمایشگاه ایران پلاست، هدف از حضور در نمایشگاه را فروش و برندسازی دانست.

به گزارش نیپنا، به نقل از ستاد برگزاری نمایشگاه ایران پلاست ، طراح دستگاه شرکت هیما صنعت آریا بیان کرد: با حضور در ایران پلاست تجربه بسیاری در ساخت دستگاه و نرم‌افزار به دست آورده‌ایم.

نسترن احمدی طراح دستگاه شرکت هیما صنعت آریا در خصوص نمایشگاه ایران پلاست گفت: امسال دومین دوره است که در نمایشگاه ایران پلاست حضور داریم.

وی افزود: با حضور در دوره های قبل نمایشگاه تجربه های زیادی در ساخت دستگاه و نرم افزار به دست آورده ایم.

طراح دستگاه شرکت هیما صنعت آریا در خصوص محصولات ارایه شده این شرکت در نمایشگاه ایران پلاست خاطر نشان کرد: دستگاه کشش و فشار(تنسایل دو ستونه)، دستگاه کش و فشار (تنسایل تک ستونه)، دستگاه کش و فشار(تنسایل تک ستونه)، شاخص جریان مذاب MFI، دستگاه اندازه‌گیری نقطه نرمی HDT/ Vicat، سالت اسپری یا مه نمکی محصولات ارایه شده شرکت ما در نمایشگاه است.

به گفته وی شرکت هیما صنعت آریا در نمایشگاه ایران پلاست امسال در سالن 38Aغرفه 3006حضور دارد.

شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست از 30 شهریور تا 2 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

تعداد بازدید : ۱۸۴