معرفی خدمات جدید آزمایشگاهی در ایران پلاست شانزدهم

معرفی خدمات جدید آزمایشگاهی در ایران پلاست شانزدهم
(چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱) ۱۰:۱۰

مدیرعامل شرکت مهندسی آریانام گفت: حضور در ایران پلاست برای ما به عنوان سازنده تجهیزات آزمایشگاهی، مرکز آموزشی و آزمایشگاه همکار استاندارد، بسیار مفید است.

به گزارش ستاد خبری ایران پلاست، داوود خادمی مدیرعامل شرکت مهندسی آریانام بیان کرد: دهمین باری است که در نمایشگاه ایران پلاست حضور پیدا می‌کنیم، اولین بار در سال 1385 در این رویداد شرکت کردیم. حضور در این نمایشگاه برای شرکت ما که به عنوان سازنده تجهیزات آزمایشگاهی، مرکز آموزشی و آزمایشگاه همکار استاندارد هستیم، بسیار مفید و مغتنم است.

وی در خصوص ارتباط با بازرگانان خارجی در ایران پلاست عنوان کرد: صادرات تاکنون در برنامه ما وجود نداشته است. در بحث خدمات، نمونه‌های وارداتی از گمرک‌های مختلف کشور به آزمایشگاه ارجاع داده می‌شود تا کیفییت آنها را اعلام کنیم به همین دلیل با بازرگانان خارجی نیز تا حدی در ارتباط هستیم. خدمات آزمایشگاهی که ارائه می‌دهیم باعث می‌شود با بخش خصوصی، بازرگانان داخلی و خارجی و مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی در ارتباط باشیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی آریانام اظهار کرد: هر سال تجهیزات جدیدی را در نمایشگاه ایران پلاست عرضه می‌کنیم یا ابزارها و تجهیزات قبلی را از نظر کیفی بهبود می‌بخشیم. همچنین خدمات جدید آزمایشگاهی و آموزش‌های نوین صنعتی را نیز به نمایشگاه امسال می‌آوریم.

خادمی در پاسخ به این پرسش که آیا این شرکت به اهداف از پیش تعیین شده خود رسیده است، بیان کرد: حضور در نمایشگاه ایران پلاست بسیار موثر است. اگر چنین رویدادهایی وجود نداشته باشد ارتباط با مشتریان کم می‌شود بنابراین شرکت در این نمایشگاه‌ها از جمله موثرترین روش‌ها برای جذب مشتریان جدید و تجدید دیدار با مشتریان جاری است.

وی برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه ایران پلاست گفت: جانمایی یکی از موارد مهم در این رویداد است که در حال حاضر برای بسیاری از شرکت‌ها مسئله شده است.

شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست از 30 شهریور ماه تا 2 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

تعداد بازدید : ۹۳۷