هدف از حضور در ایران پلاست؛ افزایش مشتریان، برند سازی و سنجش بازار

هدف از حضور در ایران پلاست؛ افزایش مشتریان، برند سازی و سنجش بازار
(سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱) ۱۰:۰۹

مدیر عامل شرکت صنعتی نوآوران نیک پندار، گفت: با حضور در نمایشگاه ایران پلاست و سنجش بازار و مشتریان، برای توسعه محصولات خود برنامه ریزی می کنیم.

به گزارش ستاد خبری ایران پلاست «امیر ذاکری» مدیر عامل شرکت صنعتی نوآوران نیک پندار در خصوص نمایشگاه ایران پلاست گفت: امسال سومین دوره است که در نمایشگاه حضور داریم. در نخستین بار حضور که به پیش از کرونا باز می گردد، مشتریان خارجی بسیار حضور داشتند اما در دوره کرونا این دسته از بازدیدکنندگان کاهش یافت. در کل آمار بازدیدکنندگان از نمایشگاه ایران پلاست بالا است.

وی در خصوص ارتباط با کشورهای همسایه اظهار داشت: با کشورهای منطقه مانند عراق، افغانستان و ترکیه توانستیم ارتباط بگیریم و تا اندازه ای به این کشورها صادرات هم داریم.

ذاکری ضمن پیشنهاد بازنگری در خصوص چگونگی جانمایی گفت: به صورت کلی برگزاری نمایشگاه مشکل خاصی ندارد. همچنین پیشنهاد می شود محلی برای استراحت بازدیدکنندگان در نظر گرفته شود.

وی در خصوص هدف شرکت صنعتی نوآورن نیک پندار از حضور در نمایشگاه ایران پلاست توضیح داد: هدف ما از حضور در نمایشگاه، افزایش مشتریان و برندسازی است. در ضمن سنجشی از بازار نیز خواهیم داشت و برای توسعه محصولات خود برنامه ریزی می کنیم.

شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست از 30 شهریور تا 2 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

تعداد بازدید : ۷۲۳