رونمایی از چند محصول جدید در حوزه خودرو، فیلم و بسته‌بندی در نمایشگاه ایران پلاست

رونمایی از چند محصول جدید در حوزه خودرو، فیلم و بسته‌بندی در نمایشگاه ایران پلاست
(یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱) ۱۲:۱۵

مدیر فروش شرکت پادنا پلیمر گفت: در شانزدهمین دوره از نمایشگاه ایران پلاست از چند محصول جدید در حوزه خودرو، فیلم و بسته‌بندی رونمایی می‌کنیم.

به گزارش نیپنا به نقل از ستاد خبری ایران پلاست، «فرشاد دبیری» مدیر فروش شرکت پادنا پلمیر برای بهبود هر چه بهتر نمایشگاه ایران پلاست بیان کرد: افزایش جلسات B2B با مشتریان داخلی و خارجی، تغییر زمان برگزاری این رویداد به اواسط پاییز و دعوت از کشورهای صاحب سبک و صنعت در پلیمر از جمله پیشنهادهایی است که می‌تواند منجر به بهبود ایران پلاست شود.

وی در خصوص تجربه‌های قبلی این شرکت در دوره‌های پیشین ایران پلاست اظهار کرد: شرکت در این رویداد زمینه‌سازی آشنایی ما با صنایع جدید در صنعت پلیمر شد، همچنین اصول جدید فروش و مذاکره مخصوص نمایشگاه را نیز فرا گرفتیم.

مدیر فروش پادنا پلیمر عنوان کرد: پنجمین دوره‌ای است که در ایران پلاست شرکت می‌کنیم. تاکنون به نیمی از اهداف از پیش تعیین شده خود رسیده‌ایم. 40 درصد از مشتریان جدید شرکت ما از طریق این رویداد جذب می‌شوند. در شانزدهمین دوره این نمایشگاه از دو محصول جدید در حوزه خودرو، فیلم و بسته‌بندی رونمایی می‌کنیم.

دبیری در خصوص تجربه با بازرگانان خارجی در ایران پلاست گفت: سال‌های قبل با هیئت‌های بازرگانی کشورهای همسایه مذاکره داشتیم اما با توجه به محدودیت‌های کرونایی، بازرگانان اروپایی در دو دوره قبل این رویداد حضور نداشتند. امیدواریم در نمایشگاه امسال با صنایع کشورهای صاحب سبک در پلیمر ملاقات داشته باشیم.

شانزدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست از 30 شهریور ماه تا 2 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

تعداد بازدید : ۷۶۲